Jag undrar om det inte är läge att ge ett korttidskontrakt till Christoph Schubert. Hans spelstil var väl inte vad vi letade efter, men sedan Tollefsen gick sönder så känns det akut med en stabil defensiv back, snarare än en offensivt duktig back.
Dessutom var han inte så dålig i Frölunda som klubben ville få det till.
Efter Susses fullständiga changering under hösten, han är i stort sett poänglös de senaste 15 matcherna, måste man ställa sig frågan om han inte är skadad/sjuk på något sätt. Han är loj och kraftlös istället för tjurig och le i käften gentemot motståndarna. Han gnäller inte ens på domarna längre. Det finns ingen gnista alls. Jag får samma vibbar som när Svartvadet gick ner sig i spelkvalitet och det visade sig att han hade någon form av tarmsjukdom. Eller är Susse bara less och vill spela av säsongen för att sedan bli hockeypensionär?
Nått är det som inte stämmer.
Berka:
"Man blir ju så frustrerad, det står bara buffrar i rutan.. de enda man vill är att lyssna, men nä.... =)"
Vad är det för fel på Sportradion då??
Skaffa en vettig mp3-spelare med radio så slipper du sådana där fadäser fler gånger, du kan till och med lyssna på jobbet kan jag tro... ;-)
Lumber Jack: Tror att Therese Gustafsson har lite problem att skilja på orden vinst och förlust...
"Serietvåan Skellefteå har imponerat stort så här långt på säsongen.
Men på tisdagen kom andra raka segern – mot jumbon Modo, på hemmaplan.
– Det här var ingen höjdare, säger Skellefteås Christian Söderström till Canal Plus."
Undrar förresten hur länge Madsen och Ritchie övat på den där kombinationen där Madsen låtsas falla, dyker mellan benen på försvarande spelare för att sedan kliva upp, motta pass på klubbladet och sätta dit den.
Fy faaan, vilken seger. Så oerhört, sanslöst, makalöst, obeskrivligt, underbart viktig seger. Madsens fint på 1-2 är årets dragning och Tarkki är grym idag. Det tackar jag för, min hundring ser genast säkrare ut.
Sedan får man ju hoppas att OKT inte är allvarligt skadad. Den enda killen som INTE får bli skadad, som det känns.