1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 525494 inlägg · 4121 ämnen
Ämnet är raderat

Södertälje SK - MoDo Hockey 090110

Sv: Södertälje SK - MoDo Hockey 090110
NordaBoy: Nej den statistiken är fel, Sundström ska ha andraassisten på Yetmans mål.

Paddan: Hehe. Fördomsfullt? :)

Wayne Gresky: Förresten så är jag inte förvånad över Jarl Strömbäcks insändare i ÖA igår där han i princip uttrycker sitt starka ogillande över hur mycket inflytande MoDo, och hockeyn, har i Övik.

Paddan: Apropå Jannar.. Är inte Janne Krantz förjävla rolig? Om någon känner till honom och hans utgåva av Janne Krantz med bas... ni vet vad jag talar om.. Ni som inte vet vem jag pratar om eller som inte hört honom... Shame on you´ll! Fy fan vilken galet rolig gubbe det är. Ni som jag som minns honom från Iggesundsgänget.. Bättre än E. Törnkvist.

Paddan: Bevisar att han verkligen behöver en som Sundström för att lyckas. Tråkigt då Z lär ta den platsen när han kommer tillbaka.

Paddan: Hahhaha, något sänär! Fy fan den har jag aldrig hört förut! Tack Paddan för kvällens kvidande gapskratt!

Poffa: Tack detsamma Poffo. Hörde jag dig på första ropet förresten? Lät myndigt, använd de där stämbanden under ståplatsinvasionen! ;)

Själv kan jag knappt prata nu, 7 mål och diverse ramsor från sittplats will do that to you.

shinzawai: Som tv-tittare så ägde ni axa. KUNG.
Måste vart bland de största klackarna i tälje på länge..

renen: Jag tycker inte att den var större än de tidigare 3-4 gångerna jag varit i AXA. Det är alltid bra med Modoiter på plats, och det brukar alltid höras bra. Det var sjukt kul idag iaf, vi satt på sittplats i närheten och det var bra drag där också.

shinzawai: Gott. Det var väl att ni syndes extra mycket i tv idag..

MoDo slår ett skitlag de behöver slå. Det känns bra.

Lumber Jack: Tre poäng är tre poäng :)

shinzawai: Klart du hörde på första ropet. Inga mesiga viskningar från min sida, inte. :-)

Lumber Jack:Håller fullständigt med dig!Samma kände jag när Timrå körde över Modo,känns bara som det ska vara!:)

Aha, nu har SSK-supportrarna också tagit till sig såna där Firman Boys fasoner.

www.hockeyexpressen.se/elitserien/1.1427959/ssk-skyddades-av-polis-efter-fiaskot

Långben: GOSH!

« · 1109880