1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

506518 inlägg · 4103 ämnen

Stöd Modo Hockey

« · 1591777 Till forumet

Sv: Stöd Modo Hockey
Berka: Ja.
Kommentera

popcorn: Swedbank?
Kommentera

Rytter: Nämnde det till Jennifer men som sagt, när man slår in BG-numret står ju MoDo Hockey som kontoägare, det kan ju inte bli tydligare än så.
Kommentera

ULTIMAVICI:

Jag vill inte misstro någon, och litar på er och tycker att det är ett bra initiativ.

Dock så tror jag att flera kan dra åt sig öronen ifall det inte finns ett officiellt uttalande från klubben. Sedan skulle det kännas fel att rekomenderar andra som jag känner att sätta in pengar till konton som de inte vet vad det är. Alltid lättare att ha officiell information att hänvisa till då.

Kommentera

Berka: självklart inte
Kommentera

ULTIMAVICI: Man behöver inte skriva sitt namn eller liknande va?
Kommentera

Rytter: Är du osäker kan du maila Modo och fråga! Garanterar att kontona tillhör Modo!
Kommentera

Rytter: Ringde och pratade med Jennifer och MoDo vill inte marknadsföra officiellt förrän de ser att det börjar rulla in pengar. Men om du betalar till bankgiro så ser du att det är MoDo hockey som står som ägare av kontot.
Kommentera

Berka:

Men borde det inte komma ut officiell information kring detta? Jag kommer iaf vänta att sprida och rekomendera någon att sätta in pengar på ett konto eller till bg-nummer tills klubben informerar att man står bakom dessa konton.

Kommentera

Stöd Modo Hockey
Nu är kontona färdiga! Lämna ditt bidrag och stöd MoDo Hockey!

Bg: 383-5635

Eller
Kontonummer: 8420-2 924.616.402-5

Varje krona räknas!

ULTIMAVICI

Byter tråd

Kommentera

« · 1591777