Huge:
Jag säger så här. Den dagen Leksand slår Brynäs med 5 - 3 kan vi fortsätta diskutera :)
Huge:
Hur läser man upp sportresultat i TV? säger man Leksand - Modo 3 - 5 eller bortalaget Modo vann med 5 - 3 ?
Jag vet :)
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
knaskamilla:
Varför står hemmalagets siffror först? kanske för att man skall säga dom först. Jag säger inte jämt 4 - 6 men det händer och jag ser inget fel i det. Ex om Modo möter Leksand i Ejendals så kan man säga att Bortalaget vann md 4 - 6. Inget som helst fel i det.
Bragd-Birger:
4 - 6 eller 6 - 4 på bortaplan är ju samma sak det begriper vilket pucko som helst :)
NuMo:
Jo men man kan även säga att Leksand vann med 4 - 6 precis som att man kan säga att Leksand vann med 6 - 4 hemma. Förstår inte vad det är för fel :)
Frisco: Det sista jag tänkte innan jag tryckte på skicka var: "Frisco kommer haka upp sig på det här, för han är den enda som inte begriper om man skriver på det viset."
Jag fick rätt.
Frisco:
Dom kanske spelade borta? Då skall ju canucks siffror vara sist. :)
Redigerad kommentar
Mina komplimanger till bannern!
Grattis till rötotten också, och allt detta trots att weinhandl spelar KHL.
bisterfinnen: En skön kommentar om det oerhört vackra 6-2 som Daniel gjorde på ett tip-pass från Henrik:
"This is just the most Sedin-ish display of Sedin-ery I've ever seen the Sedins perform."
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar