1150x200-modo-header2-kopiera.webp

Timrå - MoDo 15/1

« · 374320 · » Till forumet

Sv: Timrå - MoDo 15/1
Gandi: Peter Althin försvarar Mijailo Mijailovic. Man kan undra om han tror att han är oskyldig eller inte.
Kommentera

Salle: Tror inte din polare var på matchen om han påstår att tacklingen på enström var riktigt ful enström fick ett felskär innan och söderström hade hög hög fart det var mer olyckliga omständigheter
Kommentera

Salle: Du har ingen objektiv matchrapport. Johansson sämst, haha. Era backhatare.
Kommentera

Alla: Har precis talat med en polare som var på matchen.

-Hedman överlägset bäst i MoDo. Tog för sig och vårdade pucken.

-Johansson överlägset sämst. Slog bara icing om han lyckades få kontroll på trissan överhuvudtaget. Värdelös i sarg- & kroppsspel.

-PP gav ingenting förotom mer yta för TIK att soloåka på.

-En (över)tänd Werna sluggade och vann enkelt mot Manderville.

-Tackling på Enström var riktigt ful enligt honom.

-Högardh var ok men hämmad av skyddet/skadan och var långt ifrån 100%.
Kommentera

Frisco: Jag plockar fram den när den passerat tillräckligt långt för att ingen skall plocka upp den nu.
Kommentera

AudibleGiraffe: Låt han läsa själv. Det är lika dant varje gång.
Kommentera

NuMo: Pausbildtråden ska bara finnas i pauserna. Där har du rätt. Den dyker nog upp framöver också.

Chief: Tråkigt att en del spelare aldrig lär sig.
Kommentera

PATTE: Läs längre ned. Tobbe blev tacklad i ryggen av Söderström.
Webradion trodde de att tummen var ur led, men vi får nog avvakta och se. Skulle inte förvåna mig om ännu en missar resten av säsongen, eftersom oturen fortsätter grina oss i ansiktete,,,,
Kommentera

Chief: Jag tror vi får vara glada ändå. Som tur var så är Tobbe så bra försäsongstränad så att han inte stod framför avbytarbåset och fastnade med tummen i båsdörrsspringan samtidigt som någon drämde igen den så att den föll av.
Kommentera

Frisco: Det finns ju inga bra spelare att tillgå som det verkar. Vad ska man göra då om inte hämta spelare från allsvenskan???
Div 1????
Kommentera

Måste säga att jag lider lite med er. Verkar inte som det är möjligt för er att spela en match nu utan att få ytterligare nån på skadelistan. Men det var väl ändå tur i oturen att det inte blev värre än tummen, lät som det var en riktigt ordentlig smäll det där. Riktigt otäckt. Extra surt att han fram till dess tydligen var MoDos bäste spelare. Är väl bara att hoppas för er skull att han är tillbaka snart.
Kommentera

Ja, men vi var ostoppbara. Pausetråden var en växande tromb.
Kommentera

NuMo: Det som är bra med att ha en lag vs lag tråd är att man slipper försnack, matchstråd och eftersnack utan kan ha allt i en tråd. Det underlättar när man kollar trådarna i efterhand.
Kommentera

NuMo:

Som en gymmiboll...
Kommentera

AudibleGiraffe: Jag var faktiskt helt seriös i min fråga.
Kommentera

NuMo: Nähe. Där ploppade den upp igen.
Kommentera

Alla. Jahapp. Vad ska vi göra nu då? Pausebildtråden är försvunnen.
Kommentera

Bragd-Birger:

Jag tror att alla här vet att man har klubborna till att bl.a. skjuta med. Jag förstod bara inte varför du tyckte det var läge att upplysa oss om det.
Kommentera

Jaha, ska man sammanfatta läget?

Tobias Enström
Lars Jansson
Fredrik Warg
Kari Haakana
Hans Jonsson
Per Svartvadet
Joakim Lindström

Och så Högardh då, som skiter i att han är skadad och spelar ändå...
Kommentera

knaskamilla: Vad förvånad du verkar. Brukar man inte skjuta med klubborna? Det var förresten ett svar, du får ställa frågan.
Kommentera

Frisco: SKRATTMATCH
Kommentera

Poffa: Frågan är väl om det är så mycket bättre med en tumme ur led. Det finns en massa ledband och skit där som gör att man kanske inte kan greppa något om de är skadade.
Kommentera

Björn VII:

Jaså, han hade brutit ryggraden först? Tur att DET gick över då, i alla fall! (Bra läkkött?)
Kommentera

Bragd-Birger: Dags för dig att koppla ner nu.
Kommentera

Jaha sötgökar, man får väl tacka för en trevlig tillställning. En avslutande gruppkram kanske?
Kommentera

Poffa:

Jarå, lite Wernersprutor så ordnar det där sig... Som sagt, skadestopp!
Kommentera

Oscar Hedman pris som bäste MODOit.
Kommentera

knaskamilla:

Hmm...från bruten ryggrad, till bruten arm, till bruten tumme och slutligen: tumme ur led.

Kan inte någon ta en koll på Svartens plåtar igen?
Kommentera

Jaha sötgökar, man får väl tacka för en trevlig tillställning. En avslutande gruppkram kanske?
Kommentera

Enströms tumme ur led, inte bruten. Kanske, kanske med mot Brynäs med andra ord.
Kommentera

Bragd-Birger:

Vadå skjuta med klubborna? Vad svarade du på?
Kommentera

Äh, nu skriver ju alla i fel tråd igen! Vad störande. Hur svårt kan det vara? ;)
Kommentera

Wernblom vräker omkull Manderville så det stänker om det. Mer jävlar anamma, synd att det kommer 58 minuter för sent.
Kommentera

Just nu skulle jag helst se att man ger Hellström enormt med speltid. In med honom och låt han spela vartannat byte.
Kommentera

Frisco:

Ja, men även den snabbaste har en fördröjning.
Kommentera

scim:

Han har kanske insett att ska det bli gjort får man göra det själv?
Kommentera

scim:
Nu ska vi inte ge upp, en match varar i 60 min (oftast)
:P
Kommentera

scim: Han kanske vill göra så många poäng som möjligt innan han blir borta resten av säsongen?
Kommentera

knaskamilla: Ja...där sprack den drömmen va?!? ;)
Kommentera

knaskamilla:

Högardh fortsätter försöka göra mål, frågan är varför?
Kommentera

Vad fan...Snygg-Janne tar utvisning så att Styf (av alla människor...) gör mål. Illa. Vi som var på väg att vända och vinna...
Kommentera

Poffa: Ljudet kommer olika fort på olika datorer också.
Kommentera

jenza: 6-1....hå hå ja ja...
Kommentera

knaskamilla:

Vi slapp iallafall bli nollade, det tar vi med oss!
Kommentera

knaskamilla: Skulle vara årets vändning i så fall...*L*..Kalas att mitt kära TIK vinner ikväll och tar 3 sköna pinnar men jag lider faktiskt lite med Modo.....det här har varit som en straffspark esn första nedsläpp med tanke på omständigheterna!
Kommentera

NuMo:

Detta beror på att man skickar själva ljudet från Timrå till servern i Sthlm för att sedan strömmas ut därifrån.
Kommentera

Tänka sig att Högardh gjorde mål - det visar ju i alla fall att man KAN spela fast man är skadad...
Kommentera

knaskamilla: Jo, de är en eller ett par minuter efter, det märker man om man har sportradion på samtidigt.
Kommentera

NuMo: Faan! 5-1. Högardh.
Kommentera

NuMo:

Satt just och berättade om skadeläget för en kompis på ICQ, när han helt ologiskt skrev "4-0"...jag fattade ingenting. Ett tag senare gjorde Timrå, enligt webradion, 4-0. Att webradion är så långt efter Radiosporten!

Åh, Högardh. Nu vänder vi!
Kommentera

« · 374320 · »