1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 518945 inlägg · 4121 ämnen

Timrå - MoDo 2 mars 2006

Sv:Timrå - MoDo 2 mars 2006
Antos: Är det försäsongsmatch på G?

Lumber Jack:

Tydligen. Blir väl någon Cup i Hoting, eller så. Förresten, kan man vara mer bitter än på länken?

Poffa: bebisklack... får dom vara vaken så sent?

Med tanke på vissa utav dom som vrålade sm-guld när Rosa, Jantunen och Svoboda så är jag grymt skadeglad.

OT: Blir kul att få deltaga i ett slutspe igenl och troligtvis så blir det Frölunda och med lite tur kanske vi kan vinna en match hemma. Men vi kom ju till slutspel iaf.

Poffa: Äh, köpelaget kommer igen. Nästa säsong kommer det att värvas än mer bara. Då är man bästigast på alla plan igen.

Undra hur mycket man plöjt ned i jakten på slutspelet b.t.w., två, tre, fyra eller fler miljoner? Väl investerade pengar...

65selander:

[Blir kul att få deltaga i ett slutspe igenl och...]

Alltså Selander, hur fick du det där L:et att flytta sig 5 tecken bort? Dags för batteribyte i ditt TB igen?

Poffa: Sitter med min bärbara dator i Gävle nu så det var nog mera ett felknappande :-))

Hur det flyttar sig så jävla långt vete gudarna men  jag får nog ringa Mulder och höra ;-)

Lumber Jack: Håller med om din profetia. Nästa säsong är ordningen återställd vad gäller styrkeförhållandet i syskonskaran.

Lite gulligt att du rotar i Timrås ekonomi. Förmodligen kostade det en hel del. Inte på långa vägar så mycket som Modo backat de senaste fyra åren, men ändå. Klart väl investerade penningar eftersom man slapp kvalserien, om du frågar mig.

65selander:

Du skulle ha sett vilka bebisar de visade i TV varje gång de filmade MoDos klack. Bebisar på 50 år, ungefär.

65selander: Var det verkligen någon som vrålade om SM-guld ? På allvar, alltså ?

knaskamilla: Haha, kunde inte ha sagt det bättre själv.

Frisco: Ur Aftonbladet:

"Karol Krizan, Modo, spikade 3–0 mot Timrå den 2 mars 2006."

Imponerande att spika 3-0 med ett 2-0 mål. Det tyder på klass.

« · 683878