1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

503961 inlägg · 4100 ämnen

Trend: Ökad HHöger relativitet

« · 57317 Till forumet

Trend: Ökad HHöger relativitet
Jag har nu läst igenom hela dagens skörd av trådar och inlägg. Det har faktiskt varit en skojsam stund och jag är lite förvånad att ni lyckats föra ett så intressant och mångfacetterat samtal utan att jag har varit med för att styra upp det. Känner mig faktiakst (faktiskt, igen) lite avundsjuk att jag inte fick vara med och att ni passar på att prata bakom ryggen på mig om sådant jag inte har med att göra. Hockeyrelativiteten i inläggen håller en god medelsnittspoäng, även om vissa inlägg blir relaterade till håckey endast genom ett HHöger-instick. Det enda inlägget som kommer att sorteras bort är ett inlägg skrivet inom parentes, (vilket är tillåtet) där ingen hockeyrelativitet kunde skönjas och som inte verkade ha någon annan innebörd än att klanka ned på figur och person. (läs knas) (Det kommer dock inte att tas bort innan vederbörande läst det.)

Knas: Det föredras hos vissa, att skriva historiska inlägg om kvinnans komplexa orgasmsystem i ett forum, i stället för aktuella inlägg i en gästbok. Forumet har varit nere har jag hört pipas. (På tal om tinitus)

Ja det var allt för den här gången och jag hälsar er välommen att fortsätta precis som om ni inte läst det här meddelandet.

MoDorator/NuMo
Kommentera

« · 57317