1150x200-modo-header2-kopiera.webp

Tröjauktion

« · 532453 Till forumet

Sv: Tröjauktion
knaskamilla: Berätta det inte för nån men jag har gått ifrån 2ggr redan. Och slagit på TV:n dessutom. :-)
Kommentera

Frisco: Nu har jag gjort som du sa. Har mailat mina åsikter och förslag till förbättringar. Får jag gå och se på TV nu? :-)
Kommentera

Salle: Va?
Kommentera

Poffa: Damer har väl inga bollar vet du väl...
Kommentera

Salle: Förresten säger rykten att den ser likadan ut om man är inloggad. Ett förslag är att du mailar dem dina åsikter.
Kommentera

Salle:

HIF-hanbollströja, säger du. Såg du några dambollströjor också?

Kommentera

Salle: Håller med dig till en viss del.

Det som jag tycker skulle finnas på den sidan som dyker upp när man trycker på "Visa alla" är förutom det som redan står: Datum för auktionens slut och även en lite "smartare" presentation av auktionen.

Det som står nu är
#3 Mattias Timander´s hemmatröja Högsta bud: 850:-
På raden borde det även stå att det är en Modotröja + alltså auktionens stängning.
Kommentera

Frisco: Vad överskådligt det är med tröjauktionen på www.sportauktion.se. Kunde dom inte lagt alla MoDo-tröjor på en särskild sida. Eller är det bara för oreggade som det är en j-a röra på alltihopa. Lyckos den som får hem en HIF-hanbollströja när han lyckats trycka på fel auktion.
Kommentera

www.modohockey.se/nyheter.cfm?nyhet=2143&rows=5

Årets tröjauktion!
Måndagen den 4 april, kl 09.00 startar årets auktion på MODO-tröjor. Tröjorna är riktiga matchtröjor och användes av resp spelare under säsongen 04/05.
Auktionen administreras i år i samarbete med vår partner sportauktion.nu och bud kan endast göras via dem.

www.sportauktion.se

Och Scim. Det finns #30 iår också.
Kommentera

« · 532453