1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

507148 inlägg · 4104 ämnen

Västerås - MoDo 2022-11-18

« · 2408780 · » Till forumet

Sv: Västerås - MoDo 2022-11-18
Bössa 68: Eftersom det troligtvis var ett slag och ingen vridning eller förslitning så kan det nog vara en blödning. Men som sagt, jag har mest läst på om knän på min fritid och inte heller så jättemycket.
Kommentera

hockey_21: vi hoppas på det bästa då🙂 woods är viktig!
Kommentera

hockey_21: positivt tänk är bra det! Men som Woods kravlade sig till båset ser det nattsvart ut för honom..
Kommentera

TickledDonkey: Och slump att Frycklund och P Berglund ser ut som tvillingar och är från samma stad och verkar vara ”fina killar”…🤔 Verkar vara nåt med vattnet i den staden också, precis som i Ö-vik, men kanske något mindre smickrande för deras del då
Kommentera

Greenwolper: Är verkligen ingen expert än så länge ;), har mest läst på om knän på fritiden då jag har lite problem själv.
Kommentera

Greenwolper: Ser inte ut som att han landar på något konstigt sätt.
Kommentera

hockey_21: "finns en liten menisk" hur menar du då? Har själv opererat menisken å det tar 4-6veckor innan man är på banan....
Kommentera

hockey_21: en lekman som mig undrar. Han kan inte ha landat fel efter överfallet som givit större skada?
Kommentera

Bössa 68: Onödigt med avstängning, hade vi haft Brashear så kanske det varit värt det men vi kör över dom istället och gör tvåsiffrigt. 😀
Kommentera

Bössa 68: Och Psyklund bara ler direkt efter han smällt ner Woods🤦🏻‍♂️ Man ser ju att han är på Woods hela bytet
Kommentera

Rödluvan: om man vrider benet åt helvete? Vrider knäskålen? Skadar sig i ett ytterläge med maxbelastning? Aldrig. Ont efter stört hårt rapp i knävecket? Ingen aning men han lär väl knappast rappat av knäet. Vi får se på måndag, jag är försiktigt positiv.
Kommentera

Rödluvan: Är på andra året i läkarprogrammet och kollat lite på knän, på baksidan finns inte lika mycket saker att skada allvarligt som framsidan. Finns en liten menisk plus två väldigt starka ligament. Är försiktigt positiv just nu att han inte ska vara borta alldeles för länge.
Kommentera

Rödluvan: vem i modo spöar skiten ur fryklund nästa möte? Vi skramlar till böterna!
Kommentera

J F K: Ja fast det skulle man ju bortse från. Kalle är en mer komplett spelare för mig bättre produktivt än Sebbe, även fast Sebbe kanske är snäppet vassare i BP.
Kommentera

J F K: Fast om jag förstod det rätt skulle man bortse från klubbhjärta och bara se till spelaren. Självklart har även jag hellre kvar en som vill spela i MoDo även om jag väljer Sam V före t.ex OP.
Kommentera

grimiss: Hur ofta är knäskador dag-till-dag skador?
Kommentera

Rödluvan: jo fast det kan ju betyda skadad som i borta en vecka?
Kommentera

hk: I den nya uppdateringen säger dem att de inte kan säga något säkert men att han reser med laget hem, kan bara betyda en sak, han är skadad. Annars hade det varit klart redan nu.
Kommentera

Gäsp: I valet mellan en kille som vill bo i Örebro och en som helst av allt vill spela för MoDo är det solklart för mig.
Kommentera

Gäsp: Saxat från Modos Twitter, håll tummarna.

"Riley Woods åkte, som ni vet, på en smäll i kvällens match. I nuläget kan vi tyvärr inte säga någonting säkert om hans status.

Riley reser med laget hem efter matchen och det kommer att göras en noggrann utredning på måndag."
Kommentera

Black week fortsätter för Burkölen.
Kommentera

Rödluvan: Oj vilken svår fråga men jag hade en jävla förkärlek till Kalle J så mitt val faller på han faktiskt.
Kommentera

Rurik: tack!

"NHL-runkare. Kompensera för sina egna tillkortakommanden som spelare. Idiotbeslut ihop med många."
Inga vacka ord hahahaha
Kommentera

Zource: Nja, kommer därifrån bytte logga när Tranås spelade kvalserien för några år sedan. De var nog hanteringen av traumat att Modo var skrämmande nära att vara i samma kvalserie den säsongen.

Men bra Modo koppling nu, då Holmström första tränaruppdrag var när han tränade min lillebrors lag (kanske snarare hans sons lag men men) typ björnligan.
Kommentera

hockey_21: Ja, han blir borta. Väntar mig det värsta. Kan se framför mig Hinkens stress.
Kommentera

Nooky: Finns dock inte så jättemånga delar i knäväcket att skada sig allvarligt på.
Kommentera

grimiss: Hade helt glömt bort att Frycklund spelat i MoDo. Räcker med att läsa nyheten för att vilken sjuk jävel det rör sig om.

"Vi har pratat om rätt ingångsvärden inför att Mikael kommit hit och vi har pratat om att ha ett blank papper där vi börjar om."
Kommentera

Bad_Brett: Lite off-topic fråga, men om vi bortser från klubbhjärta och allt det där, vem skulle ni välja, Jellvert eller Sebbe?
Kommentera

Keriksson: fast är inte det mest sannolika ett rejält jävla blåmärke pch ytliga bristningar? Såg ingen twist eller så i nån led?
Kommentera

Majbrasan: Tror det kan ha tagit riktigt illa det där tyvärr, efter ha sett sekvensen väldigt många gånger nu
Kommentera

Gavelo: Då har han iallafall god självkännedom
Kommentera

atomragnar: Sant...

Håller du på Tranås förresten? Var och kollade på Skövde IK-Tranås för nån månad sen :)
Kommentera

Ughh.. hoppas det inte är något allvarligt med Woods. Får ändå lov att säga att man är lite nervös.
Kommentera

Confusius: FREDAGS-MODIGS!!!
Kommentera

Confusius: Det är det värt när man vänder 0-2 till 3-2 mot Djurgården och ser till att Modo ligger 6 pinnar före :)
Kommentera

Saleva:
10 av 12 på 4 bortamatcher….
Kommentera

Nooky: Vi kanske kan låna Komarov i mötena mot Västerås? Något säger mig att Frycklund skulle vara borta "skadad" i dom mötena
Kommentera

Gavelo: han är stor o stark du vet, han behöver inte säga eller tacka för matchen! även fast dom lät han vara kvar
Kommentera

atomragnar:
Precis, han är väl förbannad med tanke på Woods.
Kommentera

Gavelo:

Ja han är ett psykfall. Man kan ju iaf tacka efter matchen och släppa det.

Bra val som assisterande av Västerås, ett riktigt föredöme.
Kommentera

jonsson: Absolut men en ev. lång frånvaro är oroande....
Kommentera

Zource: Äsch det är väl bra han inte är nöjd. Han vill vinna säsongens sista match.
Kommentera

JoakimE: Fryklund åker förbi domarna efter slutsignalen och ropar ”pinsamt” och tar inte ihand med någon av dom

Stort
Kommentera

Keriksson: hade nån en länk till Dif forumet? Folk måste vara helt galna ikväll. Typ alla finnar efter foppa vände den där sjuka Vm matchen från 1-5 till 6-5
Kommentera

Rytter: Den stora skillnaden är att Västerås tappar huvudet IGEN, man kanske ska bygga laget runt någon annan än Frycklund?
Kommentera

Greenwolper: paananen passar oss bra
Kommentera

Keriksson:

Kul för Theo i Woods frånvaro
Kommentera

Le lite, Karlin!
Kommentera

« · 2408780 · »