J F K:
Vad jag tror och vad du tror är helt irrelevant. Den kan ha tagit i huvudet eller inte han kan ha slagit huvudet i glaset eller i isen, ibland svartnar det så man ramlar ihop då man får en smäll så luften går ur en, ibland får man hjärnskakningen av då man slår ihop käkarna.
Vad det än är som är orsaken så är fortfarande vad du tror JFK inte ett skit mer värt än vad någon annan tror.
Bad_Brett: Det är väldigt lätt att komma med efterkonstruktioner, men samtidigt ska du ha fullständigt klart för dig att Modo hade det inte lätt heller. Man hade ingen tränare klar och visste inte vilken serie man skulle spela i, vilket gjorde att man var minst en månad efter alla andra lag med att kontraktera spelare. Jag tror inte du förstår hur mycket svårare det är med de förutsättningarna.
Dessutom tävlas man med Växjö som har oerhört mycket mer pengar att röra sig med. Modo ville ha Heikkinen och Gerber, men Växjö i princip dubblade Modos bud. Då är det inte så jäkla lätt heller.
Modoante:
Det värsta är att jag tror inte Modo klarar av en till kvalserie.
Ingenmansland i år sen stänger vi skiten nästa år, jag struntar i vad alla andra klubbar och människor i hela landet tycker.
Monno: Trots det är vi sämst i serien hemma ( Timrå är för dåliga för att ta med i beräkningarna ). Vi är ganska dåliga borta och sämst hemma, kan man sammanfatta det.
Vi har en förstalina i toppklass, ännu en gång, men thats about it egentligen. Andra linan med Dicken och Ritola snurrar och snurrar men är trots allt om man ruskar på huvudet lite och tittar igen, helt ofarliga. Dicken är ingen ledande spelare och Ritola är med sina 5 mål som sagt helt ofarlig när han så snabbt han kan tar pucken och dribblar sig i maxfart till närmaste sarghörn, för att sedan upprepa proceduren tills någon motståndare tröttnar, tar pucken och kontrar bort dem. Schremp har producerat en del, dock mestadels för att han spelar 2 minuter i samtliga numerära överlägen.
Med bara en lina som egentligen producerar så blir det för svårt helt enkelt. I år har vi en bättre målvakt än ifjol, kanske är det därför vi slipper kvalserien.
J F K:
Visst är det så, men det går ändå inte att sticka under stol med att många värvningar har varit rejäla besvikelser. Enligt han själv så var målet slutspel, så om vi missar det blir det givetvis underkänt betyg. Inga konstigheter.
J F K:
Det är väl tydligt att det förmodligen är en hjärnskakning.
Frågan är ju hur den kom till. Två av mina hjärnskakningar kom till efter schysta tacklingar. En då det svartnade och jag inte tog emot mig, en då jag slog ihop käkarna i samband med en bröstvärmare ( hade dock inget tandskydd då ).
Angående hur Danielssons kom till är fortfarande din gissning inget mer värd än min :O
Om du däremot kan ta fram video som tydligt visar att tacklingen tar i huvudet eller att Danielsson själv berättar så är det ju bevisat.