1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

514682 inlägg · 4114 ämnen

Wennerberg

« · 57858 Till forumet

Sv: Wennerberg
Mike 66: Undrar om du inte vill missförstå våra inlägg om Z. Varför läser du inte hela inläggen utan bara utvalda delar, som du dessutom misstolkar. (medvetet?)

Med ditt resonemang, är det väl lika bra att han fortsätter att spela i Timrå resten av sin karriär. Han kan väl lika gärna betraktas som en superstar där?
Kommentera

GLMC:
Om du inte har hängt med så har Z:a redan gjort detta som du utrycker det att göra ett bestående intryck i ES historien . Tyvärr så hinner nog inte Z:a visa upp sig mer än denna säsong och det har han gjort på ett makalöst sätt både i sitt klubblag och i landslaget.......

Z:a har utvecklats nått otroligt iom att han var förståndig nog att stanna kvar i Timrå IK denna säsong..
Han har blivit en mer komplett hockeyspelare som har suveräna offensiva kvalitér och även fått lära sig detta med det defensiva spelet, som han säkerligen inte hade fått erfarenheten av vid spel i modo eller något annat topplag.

Men det verkar svårt för vissa modoiter att förstå vilken enorm spelare Z:a håller på att utvecklas till, utan att behöva spela i ett bättre hockeylag.......
Kommentera

Trevligt att Wennerberg blir kvar, som sagt var. Nu har de alltså skrivit kontrakt med Öberg och Wennerberg på sistone. Med risk för att låta tjatig (inte för att jag skrivit det förr, men det finns ju ungefär femtio andra som har gjort det): någon som vet vilka MoDospelare som har kontrakt över nästa säsong nu?

(Vad tysta ni har varit på sistone, f.ö. Har inte varit inloggad på hur länge som helst, och ändå var det inte ens en hel sida med inlägg som jag inte hade läst tidigare.)
Kommentera

mike66:

Jag tycker att det är bra att Z inte (hittills) har misslyckats i OS såsom jag hade trott att han skulle göra. Jag har inget emot Z och hoppas verkligen att det kommer att gå bra för honom i OS.

Jag blir inte ledsen om jag hade fel ang. Z och OS, om man säger så.
Kommentera

mike66:

Det finns ingen radioberoende MODOit som inte har förstått Z:s storhet. Det är synd&skam att sådan spelare aldrig får någon möjlighet att göra ett bestående intryck i ES-historien...
Kommentera

Här finns det inga olyckskorpar vad gäller Z. Z var helt godkänd. Jag ger honom 4,5 på den sjugradiga skalan.
Kommentera

Kul att läsa nått hockeyrelaterat på denna sida och efter idogt letande så dyker kungen himself upp Z:a, och visst är Z:a för la go han.....

Ja vad säjer olyckskorparna efter denna debut av Z:a..? Blev lite tyst här eller?...
Kommentera

Z skulle uvecklas mer som hockeyspelare om han gick till en bätter klubb tror jag.
Kommentera

Z blir kvar ett par år till sen byts han till San José, Boston eller Anaheim eller något. Under de två år han blir i sverige vill han spela i ES. Weinis och Z gillar att ligga savfötters.
Kommentera

Num:
Poffa:

Jag har hört att Z erbjudits ett 2 årskontrakt med SF IF Korplag som enligt rykten ska spela hockeybockey ute på det upplogade Kampementsbadet ute på Gärdet. Men det är nog bara ett rykte det också?
Kommentera

nUm:

Men snälla, Zäta flyttar till Detroit nästa år, bara för att hamna på bänken, börja grina och längta hem till ES igen.
Kommentera

Frisco:

Nää, det lär smälla en del kring kanterna i två år till. Wennerbergs mål i livet är att tackla alla motståndare i elitserien så att de får ont. Och han kommer inte att ge sig förrän han har lyckats.
Kommentera

Då är det snart bara Z kvar.
Kommentera

Härligt att det äntlligen blir lite hockeysnack i denna gästbok:-)

Poffa:
Dags att förstärka sargerna på elitseriearenorna? 2 år till och jag är tveksam om ens uttrycket kaffeved räcker till.
Kommentera

Wennerberg
En av mina favoritspelare Mattias Wennerberg skrev på ett nytt kontrakt med MODO. Ett tvåårskontrakt. Härligt.
Kommentera

« · 57858