Mora IK

45275 inlägg · 1668 ämnen

Brendl på väg bort???

« · 812382 Till forumet

Brendl på väg bort???
Pavel kanske inte spelar i MIK nästa år!
Han har fått ett par bud från andra klubbar!
Kommentera

Sv: Brendl på väg bort???
sold: Är du förvånad? Jag skulle bli förvånad om INTE rika klubbar vill ha honom inför nästa säsong.

Den här rubriken har varit given länge i kvällstidningarna, det dröjde faktiskt länge innan den dök upp.
Kommentera

sold:
Detta kommer säkert som en överraskning för många av oss, men jag är övertygad om att det är MÅNGA spelare i ALLA klubbar, som kommer flytta på sig.
Kommentera

Stigsson: Faktiskt inte,samma här - har bara väntat på att den skulle dyka upp....
Kommentera

Stigsson: Ja, och själv så var jag mer förvånad att det inte gällde en omedelbar eventuell flytt till Schweiz. Att han kan vara på väg bort efter denna säsong var ju ett riktigt scoop som absolut ingen hade kunnat räkna ut... :-)
Kommentera

sold:
Jag skulle bli förvånad om han stannar
Kommentera

Ola: Det blir INTE jag.Han trivs ganska bra här trots att det är en "liten" stad!
Kommentera

Jag är inte förvånad. Alla medelmåttor som kommer till oss lyckas vi få fart på, sen sticker de. Titta bara på Horcoff, Cleary, Kerman etc. Det är dags att Simons börjar skriva längre kontrakt än dessa urlöjliga 1 års kontrakt.

Vad gäller Bredl, är nog han en spelare med en del divalater. Han kan inte spela i en klubb där bara pengar räknas. Då tror inte jag på honom. Nä, kollekitvet måste funka, då producerar han. Det finns inte några kollektiv i Europa, där spelar man för slanten..endast!

För övrigt måste vi slå Djurgår´n på Torsdag.
Kommentera

sold: stad ? ;)
Kommentera

Db_04:

Tja, det har väl gått lite inflation i det här med att benämna orter för städer. Ta Orsa t.ex. Vi har nyligen begåvats med ett Stadshotell.

Frågan är bara när Orsa fick sina stadsprivilegier? :-)
Kommentera

Knogen: va väll nån beslutsfattare som tyckte mötet var för tråkit så han fick lite äldare dryck i sig än vatten.
Kommentera

« · 812382