Mora IK

45275 inlägg · 1668 ämnen

Brynäs - Mora IK

« · 997157 Till forumet

Sv: Brynäs - Mora IK
Forever MIK: Hur fan ska man kunna sova inatt? Just nu skulle jag villa ha en drömlös fylla som räcker till på Lördagkväll,men man måste ju jobba också..
Kommentera

titran: Det går nog som inre känslan varit hela tiden, förlust mot Luleå och vinst mot LHC. Orkar vi med det ?
Kommentera

Stor-eric fick match, vilket är automatiskt en match
Kommentera

horcoff: Det klarar jag aldrig, jag mår piss redan nu.
Kommentera

horcoff:
Det är torsdagen som gäller. Linköping slåss med Modo om andra platsen och den vill dom nog behålla
Kommentera

Ja, detta var en riktig kalldusch. Men som någon sade innan, bara att gratulera Brynäs som lyckades bra idag. Nu är jag helt förstörd inför torsdagen, bara att hoppas hoppas.
Kommentera

Forever MIK: Eftersom allt nu handlar om psykologi så vet man inte och en dålig match i bakfickan gör en orolig.
Kommentera

horcoff: Ja men det känns ändå skapligt lugnt. Vi skall komma ihåg att nu ligger den mesta pressen på Luleå. De måste ändå vinna på Torsdag annars är de rökta. Mora spelar på hemmaplan och de har de ju gjort bra den senaste tiden. Vårat bortafacit är ändå inte så bra om man skall se bakåt i tiden . Sov lugnt du så ordnar det sig bra på Torsdag när vi får lapp på luckan.....
Kommentera

Massebros:
Brynäs tredje mål gjordes efter halva matchen, 9:57 i andra. Det var deras sjunde skott på mål. Där vände matchen. I andra halvan skjuter man 21 skott, tre gånger så mycket.
Kommentera

Forever MIK: Är du säker på att han fick Matchpenalty, i tidningen stod det Game men dom har ju så mycket faktafel så jag litar nog mer på dig ändå.
Kommentera

Det officiella om man kikar på hockeyligans sida är föga förvånade match penalty på #27. Han svingade ju till och med mot linjemannen. Lär väl så köra resten av säsongen utan Stor-Eric
Kommentera

« · 997157