Mora IK

45275 inlägg · 1668 ämnen

Dagen rykten

« · 612423 Till forumet

Dagen rykten
Först var det Jason Bonsignore som var på väg in. Sen var det någon på MIK.SE som sa att han var ute ur leken. Nu är det plötsligt två nya killar som är aktuella, Rostislav Klesla och Peter Olvecky. Mycket idag!

Vad tror ni om alla dessa rykten?
Kommentera

Sv: Dagen rykten
MonkeyBoyF: Rostislav Klesla har väl nyss återkommit i Blue Jackets efter att ha varit skadad. Vad är det som skulle göra att han släpper sin plats i ett NHL-lag för att spela i elitserien?
Kommentera

Paddan: Troligtvis bara ett löst rykte som fått lite ovanligt bra fotfäste.
Kommentera

Stigsson: Aha, på så sätt. Tja, det gäller ju att ha bra på fötterna nu när det är vintertider, då går det ju inte att ryktena hänger och slänger. Rätt vad det är snubblar man på de lösa ryktena och hamnar huvudstupa i ryktesfloden.
Kommentera

Stigsson: Du har säkert rätt. Kanske är det för att alla är så desperata på nya bra spelare som det tas på allvar. Önsketänkande alltså!
Kommentera

Å jag har pratat med en mycket säker källa som är tränare för en elitserieklubb..han sa att Fabus var ute och Jason in..
Kommentera

Det senaste jag har hört från initierat håll är Rickard Lintner och Hannes Hyvönen. Snart har vi väl hört om någon som sett Elvis på stan också...
Kommentera

Alltid MIK: Nej men däremot sågs John Lennon korsa gågatan idag vid lunchtid. På väg från Åhléns till Dressman!
Kommentera

Alltid MIK: Vi får hoppas att det iaf är nån som skjuter brevid målvakten och inte rakt på.. Bara de får en målgörare till den 21 nov. så kan vi vara nöjda..
Kommentera

Alltid MIK: Hyvönen kan vi glömma.Han har nyss skrivit på för finska Jokerit
Kommentera

sold: Ska nog väääldigt mycket till att MIK ska kunna värva Lintner också framför ögonen på framför allt Modo och Djurgården.
Kommentera

Anders i Budum: ..när ska jag lära mig att aldrig lita på rykten och skvaller? ;)
Kommentera

Anders i Budum:

Ta det bara lugnt anders, du får snart se simons ess i rockärmen, det lär väll bli nån finne, slovak, lett eller tjeck.
men ett eller två värvningar lär det nog bli, för oavsett varifrån spelarna värvas så finns det i allafall många som håller högre klass än krestanovich.
Kommentera

Seabiscuit:

Kan han inte värva nån back ist för den där Lettländaren för han har väl inte rosat marknaden, det jag har sett av honom är då inte nåt att hänga i Julgranen :-)
Kommentera

mattias - 74:

Tribuntsovs menar du, han har varit helt ok enligt min mening.
Men det skulle dock inte skade med ett par backar till så det blir lite konkurans om platserna i truppen.
Kommentera

mattias - 74:

Varför inte ta å köpa Växjös fjärdeline till Leksand så får ni en ny förstaline:)
Kommentera

mattias - 74: Tribuntsovs har väl varit ungefär som man förväntat sig. Ingen stjärna men heller inget bottennapp. Det finns spelare som borde få lämna före honom.
Kommentera

Seabiscuit:

Skitkul med ironiska inlägg... Hur bra är eran första line då :-)
Kommentera

mattias - 74: Varför känns det som om att det inte blir nåt nyförvärv denna gång heller???
Kommentera

sold: Ta hit lite allsvenska spelare och prova ,finns en hel del som har i sina kontrakt att man kan gå till en elitserieklubb
Kommentera

sold:

Hur mycket sanning ligger det i att Per Bäcker skall vara aktuell för er då?

Stod nåt i Dalademoktaten...
Kommentera

mattias - 74: De säkert bara va nån har fått för sig, ja skulle inte tro de.
Kommentera

mattias - 74: Troligtvis ingen alls.Börjar bli trött på alla rykten nu.Kan man inte komma med lite mer fakta innan man yppar sig,men alla får ju säga sitt.
Kommentera

mattias - 74:

Finns det nån länk.
Jag har letat efter den artickeln på nätet men inte hittat nåt...
Kommentera

Tro om Simons skall ha extra betalt för säsongskortet när vi hamnar i kvalserien?
Kommentera

Anders i Budum:

Där hamnar vi inte, det blir slutspel.
Det finns lag som vart i värre sitsar än mik å ändå klarat sig undan kvalet.
Hav förtröstan ej misströstan...
Kommentera

« · 612423