Mora IK

45275 inlägg · 1668 ämnen

Det är nästan lite gulligt....

« · 384034 Till forumet

Det är nästan lite gulligt....
Hihi, följande är saxat ur superstars gästbok ( man kan inte låta bli att tycka de små liven är lite gulliga ):

"HAHAHA

Lilla Fredde gick på småskolan när läraren

frågade vad deras pappor jobbade med.

-Dom vanliga svaren dök upp: polis, advokat, brandman, revisor, busschaffis och så vidare.

Men Fredde som vanligtvis var den som höll låda och var klassens mest aktiva, satt still för sig själv i ett hörn.

Läraren tyckte detta var konstigt och frågade Fredrik om inte han skulle berätta för klassen vad hans pappa jobbade med.

-Min farsa är erotisk dansare på en bögbar. Där tar han av sig alla kläderna och dansar näck framför en massa andra män som betalar honom för det.

Och dom som betalar riktigt bra följer han med hem och blir påsatt av..

Läraren blev mycket förskräckt över denna

förklaring, och drog lilla Fredrik undan medans dom andra i klassen fick sitta för sig själv och rita.

-Är detta sanningen Fredrik? frågade läraren.

-Näee, svarade Fredde skamsen, men farsan spelar hockey i Mora och de e ju så jävla pinsamt!"

Som Anrell skrev i senaste floskeltoppen- ung. "Avd. att slänga berskedjor i glashus" kanske skulle passa bra i detta sammanhang? :-)
Kommentera

Sv: Det är nästan lite gulligt....
Knogen:

Hehe ja.. vad ska man säga !
Finns väl inte så mycket annat att skratta åt för dem just nu, så antar att jag kan bjuda på den "vitsen" ;)
Kommentera

hörde ni vad linköpings klacken sjöng då när dom möte leksand??
bätter motstånd in med mora,hej hej!!!
Kommentera

wallin:
Det gjorde även järnkaminerna förra veckan. Vi får hoppas på en repris ikväll då :-)
Kommentera

Knogen:
Jag såg den för ett tag sedan, men då var pappan fotbollsspelare i Hammarby. Det är nog snarare den som är originalversionen. Leksingar är väl inte kända för att komma på något eget.
Kommentera

« · 384034