Mora IK

45275 inlägg · 1668 ämnen

DIF-MIK

« · 992574 Till forumet

Sv: DIF-MIK
insu: Det är väl speciellt just i Globen där man producerar sina egna interna TV-bilder. Hos oss (och troligtvis merparten av arenaorna) är det ju Canal+ TV-sändning som går direkt ut i arenans nät, det är bara avskalat från all grafik.
Kommentera

Stigsson:
OK. Att jag undrade är för att jag har för mig att det beslutades för några år sedan, att man inte skulle visa den typen av bilder i arenorna. Men jag kan ha blandat ihop det med fotbollen.
När det bestämdes tv-sändes å andra sidan inte alla matcher.
Kommentera

insu: Nej du har rätt, det var bestämt en gång i tiden att man bara fick visa situationer EN gång. Men det var på den tiden då vi på arenan gjorde vår egen TV produktion. Numera är det ju alltid ett TV-bolag på plats som sköter den biten.
Kommentera

Tännström: GLÖM DET....Det blir ingen förlust för TIK
Kommentera

insu:

Jag menade inte att jag ville ha videogranskning, jag lever också hellre med fel ibland. Men i det här fallet klarar ju inte domaren av att leva med att han missat en situation, istället tar han en helt felaktig utvisning för att kompensera. DET är fruktansvärt fel. Första situationen går ju även den att diskutera om det skulle varit utvisning, men jag hade ju inte blivit ett dugg förvånad om Tuokko åkt.

I övrigt är det ju klart som du säger, vi klagar på domarna åt ena hållet och Djurgårdarna åt andra. Precis som det ska vara. :)
Kommentera

Tellus: De blir de :)
Kommentera

Mike Skinner: Ja detta var så oerhört tydligt i går, domaren stod inte pall för publiktrycket. Det var ungefär _ oj det skulle kanske ha varit nått där men jag ska leta efter någonting fort nu, så jag blir populär igen hos publiken.
Kommentera

Bonäs norra: Nyström har varit lite snällare i år tills arwed gick.
Nu börjar han låta som förra året i gen.
Men som tur är brukar alltid verkligheten bli 180 grader i motsatt riktning emot vad herr N skriver
Kommentera

« · 992574