Regler:
- Posta inget personligt (hälsningar osv), det sköts bättre via direktmeddelande, email eller liknande.
- När du skapar en tråd, sätt en beskrivande rubrik.
- Läs igenom ditt inlägg/din tråd en eller två extra gånger innan du postar för att rätta eventuella stavfel och för att se till att du uttrycker dig som du har tänkt dig.
- Var trevlig, behandla andra så som du själv vill bli behandlad.
Jag tror jag kommit på vad vi kan skylla förlusten igår på. I matchen mot FBK bolmade Nalia på 100:s. Tack vare ett ihärdigt blossande på dessa 100:s kunde vi inkassera en synnerligen skön seger. Men som jag förstod saken hade hon precis lagt in en beställning på ICKE 100:s. Min farhåga är alltså att det var fel cigg som pyrde under Nalias förtjusande köksfläkt igår? Hur ligger det till med den saken Nalia?
Fast egentligen är jag ju inte alls skrockfull...eller så. Att jag måste ha vissa kläder på mig när jag går på match har inget med vidskeplighet att göra. Inte heller det faktum att jag inte får applådera innan MIK gjort något på isen som förtjänar det.
Hmm, jag är rätt glad att inte alla är som jag. Så tråkigt det skulle vara när spelarna under glatt fyrverkeri och buller och bång äntrar isen och alla stod som apatiska sengångare... :-P