Mora IK

45275 inlägg · 1668 ämnen

FMM Cup

« · 358204 Till forumet

FMM Cup
Hur ser Moras chanser ut i år? Vilket lag kommer vi att kunna ställa upp med? Hur klarar sig vårat BJ lag i serien jämfört med de andra lagen som är med?

Vet absolut inget om BJ eller våra chanser, hjälp mig!
Kommentera

Sv: FMM Cup
Stigsson:
Om du kollar länken så kan du se att dom inte klarade av att ta sig vidare från "J 18 Västra Elit".. Det har nog inte hänt på många år att dom missat vidare spel i hösta serien vad jag vet.. Därför känns som att årets lag inte är allt för stabilt..
Kommentera

DomarenOne: Det är så att många J18 spelare,Spelar med J20-Laget.Då krockar matcherna,Så dom är inte så dåliga som tabellen visar......
Kommentera

DomarenOne:
Det är som steff säger att det är många som är med i J20...jag tror Mora kan gå långt i år....
Kommentera

Regelboken:
Hur har det varit med andra år då när J18 gått vidare efter jul..Har inte J20 lånat spelare även då?
Kommentera

DomarenOne: Men då kan väl dom andra lagen varit sämre,Eller hur?
Kommentera

DomarenOne: Det är väl ingen katastrof,J20-laget går ju bra nu,Det var länge sedan dom gick så bra
Kommentera

Steff: mycket möjligt
Kommentera

Är det fortfarande Rossen som har mål rekordet i turneringen ?
4 Matcher/ 11 mål en turneringm, har för mig att det var -87 eller -88.

Någon som har koll på statistik från FMM Cup ?
Kommentera

Noterbart är publiksiffran i kvällens derby mot Leksand i FM Mattsson Cup [f]1712[/f] st. !
Kommentera

MrAce:
Det finns väl ett par saker till värda att nämna. Exempelvis att MIK efter drygt 4 minuter ledde med 4-0! och tvingade LIF till en rekordtidig timeout.

Nu väntar semifinal!
Kommentera

MrAce: Vad kostar det att gå på FMM-cup? Köper man ett dagskort eller enskild match?
Kommentera

mw: Det kostar 50 Kr,Det är dagkort...
Kommentera

MrAce:
Final FMM Cup: Västra Frölunda HC - Mora IK slut 4-3.
Kommentera

rcw: Bara att grattulera VF.......Mora kämpade bra,All heder.....Vf var mycket bra......Bara att säga Grattis VF
Kommentera

« · 358204