Mora IK

45275 inlägg · 1668 ämnen

Första trepoängaren!

« · 197288 Till forumet

Första trepoängaren!
...kom något oväntat. Poängen för OIK-matchen fick vi nu retroaktivt. Men enligt min bok har vi fortfarande tre poäng upp till "noll" (för AIK-matchen).
Kommentera

Sv: Första trepoängaren!
Jepp, äntligen!! Kanonmatch av Bengan och resten av laget. Kom ner till Smidjegrav på söndag och hjälp MIK till seger mot Bofors!!
Kommentera

Hoppas allt håller i sig och det blir 3pinnar mot bik oxå...
Kommentera

Stort grattis till MIK! Drakar i motvind och mörkast innan gryningen ni vet. Fixar vi bara BIK är vi defenitivt att räkna med igen.
Kommentera

peo mattson:

Fy fan vad underbart ! *glädje tårar*
Kommentera

Skogs som toppforward...
genidrag...
Nolander som hjälte...

LIVET ÄR SÅ UNDERBART...
Kommentera

peo mattson: MIK visade äntligen prov på bra försvarspel och att laget inte är så dåliga som många tror. Fortsätt på den här inslagna vägen och spöa Bofors på söndag, så är vi precis som PeO säger, med igen.
Kommentera

Rossen var överlyrisk
Pratade med honom precis ! han sa att dom spelade som alla andra har gjort mot oss.. !

Ersätt Gustav Wasa statyn med Mats Grötting istället ;)
Kommentera

MrAce82: Så där ja. Nu är vi med igen. Kom ihåg att det fortfarande är 3 poäng upp till säker mark, men visst känns det mycket bättre för psyket nu. Hoppas att detta nu var en vändning som kommer att hålla i sig. Kom igen nu publiken, stötta grabbarna på söndag så ska ni se att detta blir bra till slut.
Kommentera

Mora-Markus:

Undrar om melins intåg kan ha haft den avgjörande effekten för det nya försvarsspelet. Släpper man in 1 mål där uppe så har man mycket hög klass på försvarsspelet. I de matcher jag sett i år fanns inga tendenser till så hög kvalitet även om vi på papperet borde höra till dom bästa i allsvenskan. Jag är inte orolig för fortsättningen om vi hittat ett bra grundspel. Hellre vinst genom ettt gediget försvarsspel och hårt arbete än en hedersam förlust.
Kommentera

AH: Jag håller helt med dig. Frågan är bara hur man skall spela på hemmaplan mot Bofors och Oskarshamn. Skall MIK lägga sig på försvar i de matcherna också?
Kommentera

« · 197288