Mora IK

45275 inlägg · 1668 ämnen

Hejaklack????

« · 486037 Till forumet

Hejaklack????
Undrar var hemmaklacken har tagit vägen! Det är ju nästan så att vi som sitter låter mer nu för tiden.
Kommentera

Sv: Hejaklack????
Loken: Ja vi är väl flera kanske?
Kommentera

Loken:

Låter inte så mkt när man står och skriker in i en ventilationstrumma..
Nej byt plats på klacken och barnläktaren så kan jag garantera att det blir fart på läktaren.
Kommentera

MrAce: Såg matchen på TV och blev fsaktiskt förvånad hur lite drag det verkade vara i hallen. Publiken satt mest o glodde hela tiden. Får la se live när Frölunda kommer om det bara var en engångsföreteelse :)
Kommentera

mok: Ja igår var det konstigt tyst i hallen. Matchen och publiken tände inte till alls. Skum stämning var det, hoppas verkligen att det var en engångsföreteelse. 
Kommentera

Stigsson: Det märker vi. Kan nån ge tips om nått juste ställe att käka/dricka bärs på en lördag i Mora? Tänkte ta en runda dagen inna Frörlunda kommer. Samlas sedan MIkarna nånstans innan match så man kan glida förbi?
Kommentera

mok: Hemma hos Stigsson eller Metal Gura låter som en trevlig uppehällsplats. Dessutom gratis mat och dryck.
Kommentera

Dragan 2k: Gratis e alltid godare sägs det ju :)
Kommentera

Dragan 2k: Hemma hos mig går bra. Då får en av er en 5 åring som bordsdam som oavbrutet pratar om Disney filmer och sjunger Lena Ph låtar hellre än bra. Den andra får en 2 åring som kastar mat.

Välkomna.
Kommentera

Stigsson: Huga låter tungt.Detta drabbar ju inte dragan då han inte skall med oss upp vad jag vet., Vi blir några andra tappra som skall försöka underhålla oss en lördag i Mora. Skall bli intressant att se Mora igen var ett tag sen man var där. Se om man springer på nån släkt :)
Kommentera

Dragan 2k:
Hemma hos mig går bra.
Käk inga problem, och jag handlar dryck i överflöd!

Dock tillstöter lite senare en mindre komplikation i form av c:a 250km enkel promenad till FMM Arena.

Men min givmildhet på de två första punkterna kanske överväger den tredje?
Kommentera

« · 486037