Mora IK

45275 inlägg · 1668 ämnen

Hemsida

« · 894887 Till forumet

Hemsida
Mora är bra, men hemsidan är dålig. Varför inga bilder från gårdagens spelarpresentation, eller från första ispasset? Sidan borde uppdateras minst en gång per dsg, eller åtminstone en gång per vecka. Nu är det ju inte ens en gång per månad?!
Kommentera

Sv: Hemsida
Goal: dom kan anställa mig så kan ni få rapporter 2-3 gånger i veckan med bilder
Kommentera

Db_04: Lilla Chicago borde vara Avesta va? Åtminstone var det så på "min tid". Jag tycker definitivt att dom ska anställa dig, det hra ju nästan varit samma nyheter hela soommaren. Jag menar, det behöver ju inte vara något märkvärdigt, bara något nytt!
Kommentera

Goal:Webmastern har haft semester ett tag men skall snart vara tillbaka.
Då kommer det att ske några uppdateringar mm.
Mora har ingen speciell sida för bilder och tror inte att det kommer att komma nån heller.
Man får kolla runt på olika suporter sajter om det finns några.
Kommentera

Db_04:

varför skall du jobba med Mora som håller på Leksand ?? Scizho ??
Kommentera

mattias - 74: skulle ja få jobb av Grekiska föreningen och få betalt för det för att sköta en hemsida så skulle jag göra det
Kommentera

sold: jo men det är väll bättre att ha fler som kan skriva och så än en....det som är felet hos många klubbar....allt hänger på en person
Kommentera

Db_04:
Det kan jag hålla med om.
Man tänker inte riktigt på att det kan hända han/hon någonting och då står ju allt stilla.
Kommentera

Goal: Här har du några bilder
Kommentera

sold: mmm sen finns de nog ganska begränsat med sådanna kunskaper många klubbars kanslin
Kommentera

Db_04: På MIK:s kansli finns det bara en så vitt jag vet.Det fanns två tidigare men alla vet ju vad som hände i den 14:e oktober!
Kommentera

Db_04:

Ring don simons och säg åt honom att du vill ha det jobbet.
men jag lovar att han skulle inte ge dej mer än ett ideellt uppdrag tyvärr. men det är som du säger det räcker inte med en person.
Kommentera

Barbapappa: helt idiellt funkar inte när det gäller ett elitlag för det tar sån tid att göra allt men skulle lätt göra det billigare än dom flesta andra
Kommentera

Db_04:

Ta kontakt då, för det behövs en som sköter sidan.
Kommentera

Db_04:

det är fler och fler som påstår att lindström är klar. märkligt att inget media skriver nåt eller att inte mora ik ofentliggör saken.
Kommentera

Barbapappa: Om så är fallet kan jag inte annat än gratulera... Lindström är i mina ögon en bättre variant av Kim Staal.
Kommentera

Barbapappa:
Det är söndag.
Kommentera

Barbapappa: Tror inte att Lindström är klar än!
I annat fall borde ju aftonblaskan,expressen eller Svenska hockeyligan ha skrivit nått om det!
Kommentera

« · 894887