Mora IK

45275 inlägg · 1668 ämnen

Hemsida, supporterklubb

« · 405498 Till forumet

Hemsida, supporterklubb
Undrar var den nya hemsidan är för supporterklubben, samt vad heter supporterföreningen nu?
Kommentera

Sv: Hemsida, supporterklubb
Forza:
MIK-support - Drakarna, hemsida följ länken.
Hemsidan är dock fortfarande under uppbyggnad.
Kommentera

Stigsson: Måste få säga att namnet är katastrofalt, måste va det sämsta namnet i Elitserien.
Kommentera

Forza:
Trodde att debatten om supporterklubbens namn var överspelat vid det här laget men eftersom du envisas så måste jag få säga att det nya namnet, även om det kanske är en kompromiss, är betydligt bättre än det tidigare, klubbade namnet.
Det associeras inte alls på samma sätt till något tråkigt i världshistorien som det tidigare namnet "Röda Armén"
Kommentera

Forza:

Ja det är ju alltid nån som måste klaga =p
Kommentera

P-A: Jaha så NI/DU har redan diskuterat det så då får man inte ha synpunkter längre?

Jag deltog inte i namndebatten och det var tur för fler parter det eftersom det kunde gått dåligt för "klubben", men en sak är säker.

"Klubbens" bästa vänner är dess ärligaste kritiker, och därför tänker jag säga vad jag tycker, för man kommer ingen stans med ett gäng JA sägare. Alla vill vi "Klubbens" bästa, eller hur.
Kommentera

Forza:
Jag har inget emot synpunkter även om dom inte överensstämmer med mina men vad jag förstår så är väl namnbytet spikat nu och då är det väl lika bra att lägga ner diskussionen om det. Eller...?
Kommentera

P-A: Visst, men jag visste inte om vad "Klubben" fick för namn och var nog den sista som fick veta om det på den här mappen, därefter vädrade jag min åsikt. Jag tror säkert att styrelsen och klacken kommer jobba på minst lika bra om inte bättre i år oavsett vad namnet är.
PeO är en kompetent man, ibland.

Forza Mora
Kommentera

Forza: ehh, tack...tror jag.
Kommentera

« · 405498