Mora IK

45275 inlägg · 1668 ämnen

Hotell

« · 474716 Till forumet

Hotell
VI är ett gägn Frölundaiter som skall upp och kolla matchen i slutet av Januari. Någon som kan hjälpa oss med förslag på vandrarhem eller hotel i Mora?
Kommentera

Sv: Hotell
mok: Vandrarhemmet Målkullann´s vid vasaloppsmålet. Centralt, egen restaurang. 800m från Arenan. Följ länken.
Kommentera

Stigsson: Såg trevligt ut skall kika mer så kanske dte får bli det helt enkelt. Tack för infot!
Kommentera

mok:
Mora Camping har väl annars stugor som man kan hyra?
De ligger typ bara 100-200 meter från hallen...
Kommentera

Länkar dit med...
Kommentera

Garibaldi: Tackar så mycket skall även kika på detta alternativ!
Kommentera

mok:
jag skulle nog valt camping-spåret.
Kommentera

Metal Guru: OK varför väljder du hellre det? Ligger det närmre hallen och centrum? Kan inte i min hjärna minnas vart hallen ligger :)
Kommentera

mok:

mok:
Mora Camping har väl annars stugor som man kan hyra?
De ligger typ bara 100-200 meter från hallen...
Garibaldi @ Mora (Linköping) Idag kl. 02:03
Kommentera

Frisco: JOmen det läste jag ju men centrum då?
Kommentera

mok: Nära till allt. Man passerar ju Moraparken 1 km före målet i Vasaloppet.
Kommentera

mok:
Kolla mik.se's Krog- och logiguide. Visserligen ett år gammal, men det händer inte så mycket i Mora nu...
Karta längst ned. Stugorna ligger på andra sidan vägen ovanför (den större) texten "Mora Ishall".

Vi pratar inga avstånd alls. En rask 5min-promenad tar dig låååångt på denna karta.
Kommentera

Metal Guru: Gött o veta. SKall bli kul o komma till Mora igen var nog 4 år sen jag stannade till där.
Kommentera

Det är bäst att passa på, mok:
Det är inte så ofta vi spelar i Eliserien. Man vet aldrig när nästa chansen blir. :0P
Kommentera

Metal Guru: NEj detb e därför jag bara måste upp denna matchen :) Men iofs tågar Mora på som dom börjat e det ju ingen risk dom åker ner nu.
Kommentera

mok: Åker ni bara upp för en dag, eller även lördagen?
Kommentera

Garibaldi: Vi kommer upp under lördagen gör vad man skall, sover över och kollar match på söndagen, Sugen att mötas uoo och guida oss vilsna stackars göteborgare?? :)
Kommentera

« · 474716