Dalmas1: Bra jobbat av Bastiansen - att kunna leverera så trots att han hatar Harri (han är ju inte finne) är imponerande. LIKSOM ROSS 3-0 LUUUUUU-PAAAA-TJAAAAACK.
Bastiansen två poäng hittills - skönt att vi har honom klar för en säsong till. Skulle önska att de får Beaudoins namnteckning oxå - grym både i anfall och försvar.
Dalmas1: Angående förstafemman. Bra coaching av Harri att byta Simons mot Granström. Kan behövas lite ombyte när det inte rockar på som vanligt. Jag är ingen Simons-dissare, tvärtom tycker jag han har varit en riktig tillgång den här säsongen. Men förstafemman har varit "andrafemma" ett tag nu när Bogg har kommit tillbaks.
Någon som kan åka och paja isaggregaten i Ö-vik, Scandinavium samt Linköping? Resultaten är just nu så bra att det känns onödigt att spela mer i kväll ;-)
Metal Guru: Helt OK om man bryter alla matcher just nu....Möjligen att vi ska invänta att Frölunda ska ta ledningen innan isagregatet pajar i Göteborg ;)
Jag som trodde att det var en ytterligare del i att dissa duktiga svenska talanger. Att Ykköskaanava Granström hamnat i förstafemman är bara helt enligt konspirationsteorin, mitt mellan Tuokko och Janssonninen.
Rossi Lupakainen!!!
Hyvää soumen pojka!