Stigsson ville ha 0-5 när han nattat barnen, och ta mig tusan besannas inte den önskan. Kan inte någon närboende låsa in honom i sovrummet i varje match framöver;-))
Knogen: Ja....Harri åker nog med huvudet före efter den här matchen^^ Spelarna visar ju klart och tydligt att de inte har någon lust att vinna med den mannen i båset.
Nalia: Det lustiga är att Sperrle-lobbarna säkert tror att vi andra hoppas att han ska misslyckas. Sperrelainen rockar. Så. Nu plockar vi ut en bibelbältare till. Kan vi få 6-0 då? Nehe, Kultanen slog tillbaks istället. Webbradion tycker tvärtom.
Tubest: Jag som närmsta granne får väl ta på mig det, fast han är lite kraftigare än vad jag är så jag vet inte riktigt om det går. Det skulle vara om han gick med på det ddå, att bli inlåst alltså
Varför, o gud, varför sitter jag vid en laptop i en lägenhet i Uppsala när jag kunde varit i Kinnarps och upplevt en försmak av paradiset denna förtrollade kväll?
peo m: Det blir det. Tidigare rekord är 5-0 matchen mot SSK förra säsongen och på god andraplats är 5-9 viktorian från Gavlerinken också från förra säsongen.