Mora IK

45275 inlägg · 1668 ämnen

Inför Matchen i Oskarshamn

« · 370601 Till forumet

Inför Matchen i Oskarshamn
Inför matchen i morgon (onsdag).

Oskarshamn: som har börjat lite knackit bara 1 poäng och en plats under nedre sträcket. en skadad Timo gör saken inte bätre, han kommer säkrligen inte att spela i morgon. han kommer någ att sitta på läktaren. och själv förtroendet för spelarna är inte på topp. Johan hult har lämnat Oskarhamn och åter vänt till HV71, pga pengabrist för oskarshamn.

Mora: har börjat på ett mycket bra sätt: slog västerås borta med 0 - 5
och hemma seger mot topp tippade hammarby med hela 8 - 1.
höglund är på topp i mellan stolparna han lever upp till "the Wall".
veteranen och skytekungen Patrik Ross har hittat rätt hela 5 gånger på två matche, han lär att bli farlig i morgon mot oskarshamn.

Tippar en seger till mora med 7 - 2.
Kommentera

Sv: Inför Matchen i Oskarshamn
Mora_power:

Är du helt hundra på att Timo sitter på läktaren även i morron ?
Kommentera

MrAce:

inte helt hundra
han var hos någon "hästdoktor" i värnamo i går (måndag). och i dag skulle han prova och gå på is. och känna hur det käns. man får väll hoppas att han sitter på läktaren. men viljan är nog stark att spela mot mora i morgon.
Kommentera

Mora_power:

Jaha okej, tack för rapporten iallfall :)
Kommentera

MrAce:

Jag ska ringa och kolla vilken tid dom ska tränna. sen blir det nog att åka och kolla hur det går för timo. har redan mora spelarna åkt ner eller??? kommer det några fans???
Kommentera

Mora_power:

Dom åker kl 13 har jag för mig.
Johan Lindström saknas fortfarande då febern tagit om på honom, Martin Gudmundsson kommer följa med ner istället.

Blir nog inte allt för många som åker ner skulle jag tro !
Kommentera

MrAce:
Jag sällar mig också till dem som tror på en målsnål historia i kväll. Då MIK släpper in 0-1 mål slutar matchen ...1-4.

www.MIK.se
Kommentera

rcw: 2-3 på overtime blir det! Eriksson avgör i förlängningen. Mål i ordinarie tid av Jansson och Simons.
Kommentera

jag håller fortfarande mitt tipps: 7 - 2 till Mora IK. tre av Ross, ett av simons, två av eriksson och ett av bogg
Kommentera

2-4 !

Sampa sätter två baljor, Wesslan ett och Jansson ett !

Sampa avgör i tom kasse som vanligt...
Kommentera

jo1: Just nu börjar jag känna en viss spänd förväntan inför kvällens match. Ska formtoppen hålla i sig eller blir tunga Oskarshamn för svåra. 3 timmar kvar, 2 timmar till radiosändning.
Kommentera

« · 370601