Ik uppös ö dem winnå. E wa lendji se Ik ald o sweri. Ja, e wa nug ländji se i brydd mi alls i slajka smoturneringär. Ja, e skuld wa um ed ir nön moring min do kånstji. Do ir ån ju ogum ivör att ån sku bli skadad :-D
Knogen: Eda wa triwli skrewad! Ig byddjer i ståcklum nu men ig åld å få naug. Ur sir ä aut uppi ossa i kueld? Ig ärd att ed ad snitt i Bunäs. Ig trur att wid (mik) klarom wuss jessen!!
Nån mer än jag från HS som är på plats inför Sverige-Slovakien? Kan förstås vara dumt att vänta sig ett svar så har nära nedsläpp...
mattias - 74: Jag tror inte nån här bryr sig om vad du tror. Det är nog så att folk irriterar sig på vad du väljer att komentera i MIK-boken. Vad har kvalserien med LG games att göra?
Men eftersom vi ändå har dragit iväg på villovägar... Jag tror inte läxan tar en ES-plats.
Ja det är möjligt att ingen bryr sig vad jag tror. Jag tror ni är rädda för att ni inser att ES eran kanske snart tar slut på för Mora. Med eller utan Leksand i Es vet ingen.
Knogen: wenfe ig skrewed um lg a å djärrå min danda artiktikeln så dådda ros fisikkå skrewed . Irä på edda wise så kum ig ålder te åld å sweri mer så ig tycher ed i bra att slowakwer lide min 2-1 ette foust periodn
Naj dem belle klå si i rove min seine "fine" kurvkiosker i ståkkola
Vikegård är berusad när han sitter och komenterar matchen, kan inte dra någon annan slutsats då han säger att backbesättningen är tun, fast Skogs inte är med
Ik add lit put min ö få ijop deda, ast i färstod att e wa LG du menäd, ö int ig :-D
Jo, I så att du wa wid o åndå ljotn Ros jån tidigöra. Men ik a do ålder britt mi um smoturneringumå sö dem spilå werån eller wika, känns e söm. Ö min jett B-lag. Se gör e do för int ö sitsa nid i soffun ö all o slajka tomtkaller sö Jämtin, Ledin ö Jönsson. E bjar lissöm emot o nö vis :-) Ir nö eller um ed ir OS, eld World Cup eld nö slajkt. Do beller till ö mi Ik all o Sweri :-)
Knogen: Låt oss summera matchen så här... Behållningen var att få skåda nybyggda ABB Arena Norra, samt tidigare nämda gamla MIK bekantingar. Och ja, Smrek saknar även jag.
Tubest: Jo - jag håller det fortfarande som Simons bästa beslut någonsin. Jag vet inte om det var tur eller fingertoppskänsla - förmodligen en kombination.