Mora IK

45275 inlägg · 1668 ämnen

Lilja 4ever

« · 567748 Till forumet

Sv: Lilja 4ever
mr big:
Det där gullandet får mig att fundera på att ta Gustavsbergsbussen alltså ratta den stora porslinsratten.
Men å andra sidan hur kul är det att ha medvind överallt? Inte konstigt att många LIF supportrar beter sig lite besynnerligt så fort dom får ett mothugg i en debatt.
Så låt dom bli gullade ända in i pendeltåget tillbaka (lite får man väl drömma?)

Känns lite som att Lilja4evertråden nu har spårat ur :-)
Kommentera

Stomatol:

Åandra sidan så det lilla gulligullandet som nu vart med den här trion är väl inget jämfört med det gulligullandet som är för leksand i all j#¤%a media....
Kommentera

Stigsson:
Förvisso, men med tanke på att den sk skandalen oxå var ett ganska så fett otrohetsdrama så kan man ju förstå att fru Lilja måste ta i med sådana metoder.. :-)
Kommentera

Stomatol: Förhållanden som bygger på hot och ultimatum brukar ha goda förutsättningar att hålla. ;-)
Kommentera

Huge:
Du skrev "han påstår att ett telefonhot (som politiker och andra offentliga personer får stå ut med dagligen) skulle vara huvudorsaken till att han tackat nej till Malmö".
När jag läste samma artikel så fick jag uppfattningen att huvudorskaen var att hans fru ställde ett ultimatum, flytta till skåne = separation.
Då är nog inte några miljoner från MIF så mycket värt längre.
Visst jag kan ha missuppfattat det hela men det tvivlar jag på.
Kommentera

Huge:
Du tycker att det totala gullandet håller alldeles på att gå överstyr, och få vågskålen att väga över från 'jämt' till 'övergull'..?

Var var du nånstans i februari/mars/april? Tror om jag inte såg dig strax bakom de som skrek 'våldtäkt' allra högst.
Var är det gullande du pratar om som väger upp den något enkelsidiga debatten från den tiden?
Kommentera

mok: Det var ett fasligt gullande med de 3 bockarna bruse.
Tallinder har man inte hört ett ord om.
Inte Lilja heller, förutom att han påstår att ett telefonhot (som politiker och andra offentliga personer får stå ut med dagligen) skulle vara huvudorsaken till att han tackat nej till Malmö.
Och Huselius, som själv borde att hört sig för om det går att träna med landslaget på landslagsbekostad träningstid, trots att han fortfarande är avstängd från landslaget.
Så länge han är avstängd från landslaget så måste han ju agera utifrån det läget, oavsett vad han och andra tycker om detsamma.
Man kan kritisera förbundet för att inte ha tidsbestämt straffet, men det är en annan femma...
Kommentera

Metal Guru: Tycker det får vara nog med denna häxjakt på dessa 3 spelare nu alltså.
Kommentera

Lilja 4ever
Lilja förklarar varför han inte kommer till Malmö.

Förstår honom.
Kommentera

« · 567748