robin: Mja..men det har vänt nog, nu tuffar det nog bara på åt ett håll framöver :p titran: Hehe...ja, men sist var det Metal Guru som skötte den delen :P
robin: kanns som att lyssna pa en gammal motor som dor lite da och da. Elomo kliver upp pa hoger sida.... Bergenstrom bryter sig fra..... och sa blev det offside. herregud marklund.
Metal Guru: Neh då...jag sköter det idag, jag som sitter inne med rutinen :P robin: Pja vad händer? Mest Mora som jag fattat det, en av Steenbröderna har haft svårt att hålla klubban i styr. Utvisning på Smrek nu...efter att ha dragit omkull Oscar Steen.
Metal Guru: jadujag vill ju ha lite passion i radion. hor inte ens ljud fran laktaren. Kanns som att sitta och hora nagon lasa upp swehockeys live rapportering.
robin: okej killen berättar vad som händer...men man kan juh inte beskylla honom för att använda alla färgerna när han målar tavlan som vi lyssnare skall njuta av...
Metal Guru: haha jag har forsokt men det ar nagon slags pop-up mobbare som vill att jag ska bli mer och mer irriterad. (ja, sjalvklart har jag en kraftig forkylning och andningsbesvar som ar orasken till irritationen haha)