Mitt enda inlägg i detta aktuella spörsmål på ett tag.
Jag ställer fattigmans-champangen, som jag redan gjort iordning i en annan gästbok - på bordet här. Det är Beyaz, som jag kört ett varv genom soda-streamern. Spinner fint under pannbenet gör det. Chips och jordnötter finns i skåpet till höger. Doppa inte pepparkakorna i champangen, smulorna blir så grötiga efter ett tag. Känn er som hemma. Släpp inte in nån ni inte känner.
Kommer kanske i paus mellan andra och tredje. Då vill jag se att det är nån ordning härinne. Inget jävla FF-party. Det kan ni ha på gästboken jag länkar till nedan.
Slitwargen: Ja det där var inte så gött, men vi har vänt sämre lägen än så här *håller tummarna* Mora har ju en förmåga att gå igång på riktigt när de hamnat under...*peppar peppar*
Skoj att höra att de iaf verkar mer taggade än senaste matchen, och underbart att höra Moraklacken i bakgrunden :)
Slitwargen: Ja...det hade ju räddat denna Lördag :)
Jag tänker som du, det gör jag alltid...bättre att ställa in sig på det värsta när det ser ut så här. Hellre positiva överraskningar än negativa sådana :) Måste nog erkänna att jag är lite av en cyniker..haha
Lite oroande att kommentatorn säger att det är en snäll match=( Mora ska inte vara ett snällt lag... Vi ska slita sönder motståndarna med candensarna och våra gamla kämpar... Vi ska jobba hårt, det är ju ett av Moras kännetecken.
Läget just nu: Timrå IK-Färjestads BK 1-3 HV 71-Frölunda HC 0-1 Brynäs IF-Djurgårdens IF 1-1 Linköpings HC-MODO Hockey 1-2 Luleå HF-IF Malmö Redhawks 0-2 Södertälje SK-Mora IK 2-1
Malmö ser ut att ha vaknat upp ur botten-coman. MoDo tänder bara till mot toppmotstånd. Färjestad är tunga nu, medan Timrå är inne i en tung period.
Timrå IK-Färjestads BK 2-4 HV 71-Frölunda HC 1-1 Brynäs IF-Djurgårdens IF 3-1 Linköpings HC-MODO Hockey 1-2 Luleå HF-IF Malmö Redhawks 0-2 Södertälje SK-Mora IK 4-1
Timrå reducerar i PP med fyra sekunder av andra. Två snabba av Brynäs i slutet på andra. 29-15 i skott, men 1-2 i mål mellan Linköping-MoDo. 27-12 i skott, men 0-2 i mål mellan Luleå-Malmö. 19-19 i skott, men 4-1 i mål mellan Tälje-Mora.
Jag ställer fattigmans-champangen, som jag redan gjort iordning i en annan gästbok - på bordet här. Det är Beyaz, som jag kört ett varv genom soda-streamern. Spinner fint under pannbenet gör det.
Chips och jordnötter finns i skåpet till höger. Doppa inte pepparkakorna i champangen, smulorna blir så grötiga efter ett tag.
Känn er som hemma. Släpp inte in nån ni inte känner.
Kommer kanske i paus mellan andra och tredje. Då vill jag se att det är nån ordning härinne. Inget jävla FF-party. Det kan ni ha på gästboken jag länkar till nedan.
Nu drar jag på match. 5-aside. Derby.