Mora IK

45275 inlägg · 1668 ämnen

MIK sparkar Pär Djoos

« · 982385 Till forumet

Sv: MIK sparkar Pär Djoos
Metal Guru: Ta och sluta dryga dej, du börjar bli pinsam
Kommentera

zeb: Jag instämmer. Vet hur karl!
Kommentera

Konceptet: Vet hut!
Kommentera

Nu höjer vi alla nivån ett par snäpp.
Trams plockas fr.o.m nu bort, och till skillnad från gossar som zeb, xcarl och morahockey så bestämmer jag och Stigsson enhälligt vad som är trams och inte.

Kommentera

morahockey: snart är du också "legend" om du fortsätter i samma stil. Inlägg efter inlägg utan att tillföra annat än att vi utomstående som funderar på vad som är fel i mora får mer att förundras över... alla mot alla i mik?
Kommentera

Rättning i ledet,nu stöttar vi Mora IK jag känner possetiva vibbar nu,nu kör vi över HV eller hur?...
...åtminstånde ska vi slippa kvala...
...eller åtminstonde i sämsta fall av världar fixa kvalet med bravur!!
Kommentera

nyz:
Även om läsvärdheten inte har gynnats härinne måste Lunarmaffian i yttrandefrihetens namn få finnas. Den behöver bara börja modereras litegrann.

Med detta sagt som suddigt bakgrundsbrus, vill jag påstå att din slutledning med "alla mot alla i MIK" är gravt felaktig. Det du bevittnat är bara en högstadieklass där läraren prövat velourdisciplin, men just insett att vi läser 2008 i almanackan. Yo!
Kommentera

Metal Guru: Det var ingen slutledning eller ens försök till det, endast ytterligare en av alla frågor som bara liksom "ploppade opp"...
Kommentera

SIVASN: ja vi kör på det nu, det ska gå bättre nu !
Kommentera

« · 982385