Gusten:
Varför? Det handlade trots allt om gnälligaste spelaren, inte om vem som snackat mest i media.
Metal Guru:
Ärligt så är det ju trots allt så att Jönsson är from som ett lamm om man jämför med Djoos. Sedan Djoos lämnade så tog "Tjödin" över rollen som överstegnällare i ES. Gammal, back och Brynäs verkar vara kriterierna för att utses som gnälligast i ES.
Stigsson:
Frisco skrev:
Han tog av sig hjälmen med ca 1 minut kvar av matchen och slängde upp den på läktaren. Körde sista minuten barhuvad.
Stigsson:
Jag var på matchen, men jag kommer inte ihåg vad det var. Artikeln fick jag se efter matchen, så jag var inte förberedd på det hela. Han blev dock kungligt hyllad av både hemmapublik, bortaklack och spelare och ledare. Han fick åka ärevarv.
Personligen så anser jag att han är en av de bästa linjemännen jag sett på svensk is.
Metal Guru, Stigsson och ni andra:
Här kommer det jag menade om Pär Djoos-hockey.
"* Vem är den otrevligaste spelaren på isen?
Metal Guru:
Just det här tror jag på. Det är en intervju med en linjeman som gjort sin sista match i ES.
Metal Guru & Stigsson:
Frisco har en artikel som bevisar att jag har rätt. Tyvärr så är han inte online och kan ge mig länken, men så fort jag fått den så kommer jag lägga ut den här.
Därför är jag för regeln i försvars- och mittzon. Men kraftigt motståndare till att den ska gälla i anfallszon.