Mora IK

45275 inlägg · 1668 ämnen

Mora - Frölunda

« · 601753 Till forumet

Sv: Mora - Frölunda
Nalia:
Ja, snus gör inga mål. Särskilt inte när matchen är slut.
Kommentera

Metal Guru: Neh...blir nog tillbaks till säkra kort nästa match.
Men jag testade iaf, och det ledde ju till att Frölunda snabbt avgjorde i sudden..trevligt värre.

Jeje..ha det fint iaf...tills nästa drabbning.
Kommentera

Nalia:
En variant är ju den rökfria 'telefonsamtalet' som faktiskt fungerade idag.

Peace, love and extrapinne på dig - see ya soon.
Kommentera

Metal Guru:
Jag tror fruarna är rätt glada åt extrapinnar, med tanke vad hockeyspelare emellanåt brukar syssla med när de sover borta.
Kommentera

Mora gjorde en bra match ändå ikväll.Är nöjd med poängen vi fick trots allt....Men det blev ett snöpligt slut
Kommentera

Mora spelade väl stundtals riktigt bra mot Frölunda. Synd att det inte gav mer än 1 pinne. Borde inte denne Lärking dömt sin sista match med Mora snart?
Kommentera

Bra kämpat ,men f..n va tyst det var i hallen.
Kommentera

Mr pesemist: Tyvärr satt väl allt för många hemma, tryggt i soffan och tittade på matchen.
Kommentera

henrikj: ja det såg väldigt tomt ut
Kommentera

Otroligt vilken insats Mora gjorde de sista tio minuterna i tredje perioden. Det var som att se ett helt annat lag. Vi blev alla jävligt imponerade i tv-soffan hemma. Jag hade dessutom min granne som är Hammarbyare på besök och jag håller på att konvertera honom till Mora-fan. Det går riktigt bra. Precis som efter matchen senast mot Frölunda är jag väldigt imponerad och nöjd över en pinne (sluta snuska er nu - ibland är en pinne just en pinne). Härligt också att PP-spelet verkar lossna.
Kommentera

henrikj: Lärking borde väl ha dömt sin sista match överhuvudtaget?!
Tål inte den mannen, har aldrig gjort och kommer aldrig att göra..usch.
Kommentera

Nalia: Jo, man tycker det. Fast det är väl kanske lättare att få oss Moringar att slippa honom åtminstone än att han inte får döma nåt mer alls.
Kommentera

« · 601753