Mora IK

45275 inlägg · 1668 ämnen

MORA IK v.s BRYNÄS IF

« · 663296 · » Till forumet

Sv: MORA IK v.s BRYNÄS IF
Hans Goransson:
Jag har en bra idé!! Vi sågar tränarna så här inför slutspelsjakten, trots att laget gjort en strålande säsong hittills!!! JAAA, det gör vi!
Kommentera

Jag är motvikt, Hans Goransson:

Kommentera

Metal Guru: Vad är ditt förhållande till Vehanen ?
Kommentera

Forever MIK:
Det finns ytterligare en förklaring. Jag lyssnade på Sportradion med Erik Lundin. Vid dessa tillfällen blir det torsk. I kväll kommer jag följa matchen på annat sätt.
Kommentera

Forever MIK:
Jag kan förstå att det känns tryckt, med tanke på Gustens framfart och avslöjanden här tidigare idag. Men jag kan försäkra dig om att jag bara sysslar med eskort....

NÄMENVAF.....! Det där blev jävligt fel! ;-)
Kommentera

Knogen:
Det känns tryckt
Kommentera

Forever MIK:
Absolut! Jag kan personligen eskortera dig till Smidjegrav ikväll om det är så ;-)
Kommentera

Nu vet jag varför vi torskade mot lule hemma. Jag var inte där. Senast jag missade en hemmamatch var förra matchen mot lule. Eftersom jag skall på matchen ikväll så kommer det i alla fall inte bli en förlust.
Låter inte detta som en vettig förklaring till den senaste hemmaförlusten?
Kommentera

Metal Guru:

Touché!
Kommentera

mattias - 74:
IsCaN och Camilla är för Sperrle som Tarras-Wahlberg är för Kungen. Vi har lärt oss att det är inte dit vi går när vi behöver en objektiv syn på tillvaron i stort - eller på vilken målvakt vi ska använda oss för dagen.

Nema problema, m.a.o. 

Kommentera

Gusten: Om jag är rädd, ja givetvis. Bara tanken gör att jag kommer få svårt att sova i en vecka ....minst!
Kommentera

Stigsson: Sperrle ska stå...eller nåt.
Kommentera

mattias - 74: Äsch vi ha IsCaN och Camilla som måste ha nå personliga band till Sperrle eftersom dom konstant lobbar för att det är tjänstefel att låta Petri stå i målet.
Kommentera

IsCaN:

???

Skall harri bort ?? Tycker väl han lyckats mer än väl med ert lag eller ??

Förresten? Är det målvakterna som gör mål framåt ??
Kommentera

det är iallafall inte sperrle som står ikväll iallafall! :S helt sjukt.. vi har tre raka förluster och så får sperrle spela en match å då vinner vi.. men nästa match få han inte stå! vad tänker harri med igentligen!! han måste bort!!!
Kommentera

Stigsson: Aha du försöker lura iväg mig...är du fortfarande rädd för en uppvisning i mittcirkeln ;)
Kommentera

Gusten: Ore ishall klockan 19.00.
Kommentera

insu: "Kanske vi ska sponsra motståndarna med björnstarkt kokkaffe och skogsstjärnan?"

Nja nån spelare i Timrå tackar säkert inte nej. Däremot kan ni bjuda motståndarsupportrarna tycker jag. Vart ska jag bege mig ikväll för att få en dylik styrketår? ;)
Kommentera

Bissett19:

Så var det ja. Tyckte väl att det var något roligare än Karl....
Kommentera

Knogen: Knut-Henrik ... Lars-Eriks storebror...
Kommentera

Knogen: Knut-Henrik.......
Kommentera

insu:
:-D

F.ö. ser jag att masken fortsätter åka sin väloljade hiss mellan de läckra logerna och båset :-) (länk)
Kommentera

Gusten:
Gevalia... Löfbergs Lila... vadan denna kaffefixering hos elitserielagen?
Kanske vi ska sponsra motståndarna med björnstarkt kokkaffe och skogsstjärnan? Sedan får vi se vem som rockar fetast!
Kommentera

Bissett19:

Boork verkar inte ha riktig koll på läget. Efter en match här om sistens kallade han Spets för Karl-Henrik. Sen hade han fel namn på ytterliggare nån i laget. Man kan riktigt se honom framför sig efter storrensningen han gjorde i höstas:

"Vafan!! Sparkade jag Wahlberg, Miettinen och Viitakoski???? Det var ju inte meningen ju..." :-)
Kommentera

Stigsson: Även Fabus är med :) Blir lite nostalgi ikväll.

Matchvärd: Gevalia, vi får hoppas att det är ett gott omen.
Kommentera

Bissett19: Är det så? Den detaljen missade jag men det var ju nästan humor :-)
Kommentera

Stigsson: Intressant laguppställning för Brynäs,Wahlberg,Miettinen o Viitakoski är med,Boorken har tagit dem till nåder:-)
Kommentera

Gusten: För att gå över till att snacka lite hockey så finns kvällens matchprogram på länken.
Kommentera

Bissett19: Aha nu vaknade du också! Sitter du med toarullen framför dig? ;)
Kommentera

Gusten: Aha det är du.........:-)

Güsten??

Kommentera

Gusten: Ja vi lägger ner, eller vad säger du Knogen.....Knogen......KNOGEN!! Äsch han gick och kommer aldrig mera att logga in på HS.
Kommentera

Stigsson: Då funkade min och Knogens marknadsföringskampanj. Vi funderar nämligen på att starta en liten ambulerande lädershow för privata fester....ähhh vafan...kanske bäst att lägga ner nu va? :)
Kommentera

Gusten:
Jahapp, så har man fått ett rykte som högklackad supporterfurir, med läderkeps och latexsuspensoar också.

Tack Gusten!!!!!

;-)
Kommentera

Gusten: Du fick i alla fal upp intresset hos flera på HS. Direkt efter ditt "avslöjande" så fanns det en hel del "Besöker Knogen" och "Besöker Gusten" i tjuvkikalistan. :-0
Kommentera

Stigsson: Tror knappast Knogen och Gusten lämnar baksätet på bilen, det gjorde dom inte sist iaf ;-)
Kommentera

Stigsson: FAN så är det aaaalltid när jag och Gnuggen kör vår grej, först jublas det och sen blir det en besk eftersmak och ångest.
Kommentera

Gusten: Med tanke på ditt senaste inlägg så har jag ändrat mig och vill inte längre ha er inne på isen. Ska det vara på det där sättet så kan ni hitta en lokal under läktaren för era "uppgörelser".
Kommentera

Gusten:

:-D

Dåre!
Kommentera

Stigsson: Okej! Kör du mediakuben ikväll? För isåfall kanske du kan köra nån upptempolåt och eventuellt lite effekter.

Sen är det bra om du kan köra "Nothing else matters" (vår låt) efter en stund. Ofta när jag och Knogen brottas brukar det sluta med kel ;)
Kommentera

Knogen: Just nu står Stigsson på utsidan av rinken.
Kommentera

Stigsson:
Och vems sida står du på??? ;-)
Kommentera

Gusten: Ta honom med ut på isen. Så får vi andra lite pausunderhållning också :-)
Kommentera

Knogen: Sitter här och funderar i vilken periodpaus jag ska klättra över till hemmastå för att slita skinnet av dig.... ;)
Kommentera

Stigsson:
Skit också! Klart man skulle hört sig för där först. Och att jag inte kom på det när farsan har det är ju märkligt.

Mitt rykte som lokalpatriot blir skamfilat! :-0
Kommentera

Knogen: www.kringdata.se

Jag kör där och är supernöjd. Framför allt med den lokala supporten som man kan gå och hälsa på istället för att sitta i telefonkö.
Kommentera

Gusten:
Berättade jag att jag drömde om din morsa här en natt?

Hon såg lite vilsen ut, och hade en väldigt tom, stirrande blick. Jag frågade vad hon tänkte på.

-Jag vet inte, svarade hon. Det enda jag får in i huvudet hela tiden är 5-9, 5-9, 5-9.

;-)
Kommentera

Stigsson:
Nämen vänta nu! Jo, jag förordar ju den lokala marknaden och kravmärkt och hela baletten. Men någon IT-guru är jag inte. Vad har jag missat?
Kommentera

Knåggen: Jag har ju sagt åt dig att du får hellre snacka om min morsa än ta upp "matchen från helvetet"...har mardrömmar om matchen och bussresan hem fortfarande. ;)
Kommentera

Knogen: Bredbandsbolaget!! Du om någon trodde jag var en sån som skulle handla lokalt.
Kommentera

Gusten:
Inte lika lågt som Glocalnet :-)

Bra då att jag valde Bredbandsbolaget som har FLEST ANMÄLNINGAR AV ALLA!!!!!!

Vad nu detta hade med saken att göra?
Kommentera

« · 663296 · »