Mora IK

45275 inlägg · 1668 ämnen

Mora-Leksand

« · 597021 Till forumet

Sv: Mora-Leksand
mattias - 74: Jag skulle aldrig få för mig att vara stroppig, ställde ju bara en enkel fråga i all välmening :P

Tyckte du var en alldeles utomordentlig chaufför, jag slapp ju gå från Mora^^

Nu är det dock dags för soffläge här, ska smälta de tre poängen med ett fånflin på läpparna.
Det enda smolket i bägaren den här kvällen...är väl att jag inte kan skryta om Moras spel ikväll, för något vidare bra var det faktiskt inte. Men...vad gör det...när vi vann matchen!? :)
Kommentera

Nalia: Stå på dig mot Mattias , så bjuder jag på mera öl nästa gång vi åker .
Kommentera

Alisandali:

Fan vad ni kokar ihop massa saker då ;) När är giftermålet ;)
Kommentera

mattias - 74:

Läktarmatchen vanns av mora enligt många som lyssnade på radion...
Kommentera

Leksand har en poäng på tio matcher, börjar likna vilda väsby del två :))
Kommentera

insu:

Visst Wikegård må vara en kappvändare på ett vis men det är väl bra när det finns personer som står för vad dom säger men samtidigt kan ändra sina uppfattningar. Mora har väl helt enkelt visat honom saker som han gillar men inte trodde fanns och eftersom lagens form och sammansättningar är färskvara borde väl också tips, hyllningar och sågningar också vara det.
Kommentera

Heinz: Har du någonsing varit på ishockey i Mora?
Kommentera

Dags att skapa en ny tråd? Derbysegern var mumma men den tog oss inte till en säker slutspelsplats, vilket är målet. Leksands inre angelägenheter angår oss i viss mån, eftersom dom är en konkurrent, men vår egen organisation tycker jag är inressantare att prata om. Troligen har Mora IK världens enklaste organisationsschema: en stor rektangel där det står "Janne Simons, chef över allt, stort som smått". Har jag fel, ni som har bättre inblick i hur saker funkar på kansliet?

PS jag ska aldring någonsin mer stava fel till någonsin DS
Kommentera

peo m: Du har helt rätt.
Kommentera

« · 597021