Mora IK

45275 inlägg · 1668 ämnen

Mora- Malmö

« · 758935 Till forumet

Sv: Mora- Malmö
Fråtå:

ok ja han kan ju inte hata er för allt :)
Kommentera

mattias - 74: Roligt att läsa om klagan på stor bokstav och skiljetecken från någon som skriver i talspråk. Och som dessutom själv glömmer stor begynnelsebokstav i vissa meningar. Humor faktiskt! :)
Kommentera

Dino:
Jag fick för mig att det var Tuokko vs Mikkola och Slovak vs Wallenberg, men jag kanske har fel? Jag var ju som sagt inte på matchen.
Kommentera

Dino: Visst Calle sköt hårt, men inte riktigt i klass med Ross I och Brendl. Dessutom träffade han ju mål alldeles för sällan.
Kommentera

henrikj: Men Calle träffade väl mål nio av tio gånger! Nu ska du inte vara orättvis mot en av de stora i mik- historien.... :)
Kommentera

Mike Skinner: Nejdå ingen fara, men jag tyckte att Mattias 74 skulle täppa till när han tjafsade om att #13 skulle välja en i sin egen storlek.
Kommentera

Dino:

Jag står för det, dom gånger jag sett honom tjafsa så har inte spelarna varit mer än 2 äpplen höga! Mikkola är väl inte heller Sveriges största Hockeyspelare =) eller Wallenberg vilken det nu var han slogs med senast ! skulel gärna se en fajt mellan han och Herman Hultgren !!
Kommentera

mattias - 74:
13. Marco Tuokko F 1979-03-27 185 83 L

Han väger alltså två pannor mindre än Wallenberg och sex pannor mer än Mikkola, så vad du försöker få igenom vet jag faktiskt inte. Tuokko är ingen bjässe direkt, snarare än medelstor ishockeyspelare med lite jävlaranamma!
Kommentera

Mike Skinner:
Och det ska naturligtvis stå EN medelstor, inte ÄN.
Kommentera

Mike Skinner:

trodde han var större =)
Kommentera

mattias - 74:

Haha, ok. Så diskussionen är slut, antar jag? :)
Kommentera

Mike Skinner:

Ja om hans storlek men inte det faktum att han förra året enligt mig var Es fulaste spelare!
Kommentera

Dino: ..förmodligen den allra största..!
Kommentera

« · 758935