Mora IK

45275 inlägg · 1668 ämnen

Mora - Växjö

« · 344380 Till forumet

Mora - Växjö
Vad tror ni om dagens drabbning då? Blir stentufft men 3 poäng är ett måste... annars ser det lite väl spännande ut!
Kommentera

Sv: Mora - Växjö
Kenny:

Visst är det så, vore verkligen skönt med 3 poäng idag !
Hoppas att spelarna kan ta sig i kragen verkligen och komma tillbaka till det spel vi hade innan matchen mot Arboga. Sedan kan man ju också alltid hoppas lite på Hammers och Troja med sina matcher.. Vill bara få grundserien överstökad nu ! Det är nu som vi måset bevisa att vi ska vara med i Superallsvenskan efter jul !

Kul att det var så pass mycket folk i fredags på klacksektionen som det var, hoppas att dessa själar återvänder i eftermiddagens match med !
Kommentera

MrAce:
Jo visst va de kul att det var folk där.. men jag tror att medelåldern var en bra bit under den normala faktist..

För övrigt så är som sagt 3 pinnar idag ett måste.. Men de ska vi nog fixa..
Kommentera

Kenny:

Ska bli jäkligt kul med en match som verkligen gäller något även om man hade hoppats att vi varit klara för SA. Jag tror och hoppas att killarna skärper sig i den här matchen. En vinst skulle sitta så fint.
Jag tippar på 4-2.

En annan intressant fråga är hur mycket folk det kommer på matchen? Vad tror ni?
Kommentera

henrikj: Jag gissar på 975.
Kommentera

Härligt MIK. Nu fixar vi detta med en trea mot Mörrum, gärna poäng på onsdag också.
Kommentera

Tungt för de stackars långväga gästerna som åkt ända från Växjö och nästan hade 3 poäng med sig hem. Jag lider med dem. Minns hur tungt det var i Tingsryd då vi tvingades ta övernattningsbeslutet redan efter en period mot TAIF. Men lakejer det kommer nya matcher och nya resmål.
Kommentera

Skönt att vi övervann Carlssons 2:a på oddset..
Kommentera

« · 344380