Är det nån som har nå bilder från någon match mellan mora-leksand?Ska göra en ny bakgrund till mikmusik och skulle hemskt gärna ha lite bilder att välja mellan. Ni kan skicka bilderna till <4>[email protected]
65selander: Fan jag satt ett tag och blev upprörd över att jag hade hamnat i fel gästbok men så länkade en Brynäsare till världens bästa låt och vips så kunde jag koppla av igen.
Knogen: Äh smeka .. tacka vet jag när man var vaktchef och hade en SaM 45" med kort pipa.
Fast vanlig tradjazz utan röka men med rökig dryckjom funkar bra. Nu ljuger inte jag men när jag är halvstressad eller på dåligt humör så drar jag på Opera på jobbet. Har inte koll på vem/vilka som ylar men det får mig att sjunka ner i tempo. Laddade ner någon mapp med över 100 olika låtar för något år sedan.
Nu blir det rast, vila. En hel dag med sport inkl lite städning står på tapeten. 1500 så blir det hata Byn och efter det så blir det nog slant singling om hockeyn eller så zappar man vilt. När festivalen drar igång så kan det bli en snabbglutt.
65selander: Diego..f´låt Depeche är helt okej. Men att jag skulle skolat om från hårdrock till Synth... :-D
Nej, jag är snarare en övervintrad hårdrockare med stark dragning åt jazzhållet. Tänk att få smeka på en 45:a med Art Blakey - hårdbopens fader - och få smutta på en lagom rökig malt till :-)
mattias - 74: "men många gånger blir han provocerad nåt det grövsta och nog har man rätt att försvara sig då eller hur". Rättsväsendet tycker uppenbarligen inte det. Men Chark kanske står över lagen?
mattias - 74: Jag citerar mig själv från ett annat forum: vi moringar ska vara glada åt att Chark med jämna mellanrum (misshandel, krav på läggmatcher och nu senast gnäll om för få biljetter) gör sitt bästa för att sunka ner klubbens varumärke. Om det fanns fler som honom skulle Leksands klack ha sämre rykte än Firman Boys.
mattias - 74: "Dock får han mycket oförtjänt då han många gånger försöker hålla sig från bråken."
Efter vad jag hört är det han själv som är upphov till många bråk. Han muckar rätt friskt när han får tillfälle. Trots att jag aldrig träffat, än mindre pratat med karln så gav han mig ett fett fuck-off när han och hans käcka anhang passerade min bil vid kajen i Mora inför en försäsongsmatch. När jag sedan ironiserade över det på MIK.se (och det faktum att vi förlorade) missförsod han mig helt, blev än mer aggressiv och fortsatte med sin stöddiga barnslighet på sin blogg.
Nej Mattias, du får nog omvärdera din lille idol. För liten är han, trots sin storlek.
Bissett19: Jag känner Emil väl och måste säga att han är trevlig person men ändock så har han ett jävla humör som jag tror mig veta att han lär sig tygla mer och mera. Humöret kommer nog mycket på att han får uppstå mycket provokationer
Glömmer aldrig när Stars eller om det var Lifgardet som hade gjort klistermärken ang Sandlin att han var efterlyst för folkmord när han och laget ramlade ur ES. Då klistrades upp en del märken under Mästarcupen men när jag spelade bajsbögen Bergqvist då visade han inte upp sin timida sida.
Allvarligttalat så orkar jag inte diskutera Emil. Jag länkade till Hansblogg och vips så tog det hus i helvete och folk berättade vilken gris han är, Han måste ha gjort er väldigt illa.
Absolut inte men han är ju snart 30 så jag skiter som sagt i vad han gör på sin fritid, Dock får han mycket oförtjänt då han många gånger försöker hålla sig från bråken.
Han är en förebild för många yngre som ser upp til honom. På slutet har tyvärr annat varit på tapeten. Emil är en oslipad diamant emallanåt men han är absolut ingen gangster. Som sagt så har folk en tendens att reta honom tills det brister. Senaste exemplet var mot Mora när Morafans var över på Leksands läktare trots att Emil vänligt och bestämt sagt åt denna 2 -3 gånger så började han veva mot Emil och emil försvarade sig ? Moringen anmälde honom för Misshandel och ingenting hände, I detta fallet var de tingenting annat än prvokation
Ryktenas tid är igång.
Behåller vi vår ES plats så tror jag ju att chansen är stor att båda stannar om klubben vill ha dem kvar.