Next Mission: Kvalserien.

« · 1007400 · » Till forumet

Sv: Next Mission: Kvalserien.
HZSF:

Ryktenas tid är igång.
Behåller vi vår ES plats så tror jag ju att chansen är stor att båda stannar om klubben vill ha dem kvar.
Kommentera

Är det nån som har nå bilder från någon match mellan mora-leksand?Ska göra en ny bakgrund till mikmusik och skulle hemskt gärna ha lite bilder att välja mellan. Ni kan skicka bilderna till <4>[email protected]
Kommentera

65selander: Fan jag satt ett tag och blev upprörd över att jag hade hamnat i fel gästbok men så länkade en Brynäsare till världens bästa låt och vips så kunde jag koppla av igen.
Kommentera

Knogen: Äh smeka .. tacka vet jag när man var  vaktchef och hade en SaM 45" med kort pipa.

Fast vanlig tradjazz utan röka men med rökig dryckjom funkar bra.
Nu ljuger inte jag men när jag är halvstressad eller på dåligt humör så drar jag på Opera på jobbet. Har inte koll på vem/vilka som ylar men det får mig att sjunka ner i tempo. Laddade ner någon mapp med över 100 olika låtar för något år sedan.

Nu blir det rast, vila. En hel dag med sport inkl lite städning står på tapeten. 1500 så blir det hata Byn och efter det så blir det nog slant singling om hockeyn eller så zappar man vilt. När festivalen drar igång så kan det bli en snabbglutt.
Kommentera

65selander:
Diego..f´låt Depeche är helt okej. Men att jag skulle skolat om från hårdrock till Synth... :-D

Nej, jag är snarare en övervintrad hårdrockare med stark dragning åt jazzhållet. Tänk att få smeka på en 45:a med Art Blakey - hårdbopens fader - och få smutta på en lagom rökig malt till :-)
Kommentera

65selander:
å varför skulle man inte kunna micra en läskxing ?? med mer än risken att man pajjar microugnen ?
Kommentera

Knogen: Men va f-n förstod väl att "Gusten" skulle sitte och sufflera från soffan...

Gör om gör rätt var ett ord du hörde på hemkunskapen va? Man kan faktiskt inte micra en hel leksing i micron...

Ang DM så hittar jag inte orginal videon men denna låt är så jävla nice.

Är som dig en gammal hårdrockare som skolat om men till skillnad mot dig så gick jag mer till Techno istället för synth :-))

Finns inget nicare en ett rave party i Orsa finnskog ...
Kommentera

65selander:
Diego Maradona kan väl för fan inte sjunga??? ;-)
Kommentera

Knogen: Hittade ingen som DM sjöng. Jadu Knogen att vi skall mötas under dessa trista omstendigheter. Men vi ses nog nästa säsong också i ES :-)
Kommentera

Undrar hur Nilsén ska göra med flaggan nu då???? Men han får väl åka till FM MATSSON ARENA å mäta upp läktaren igen :)
Kommentera

Metal Guru:
Exaktemente..
Kommentera

65selander:
Den där låten hade jag inte hört förut :-) Helt makalöst dålig, fast bra på något vis :-D Kvällens garv...
Kommentera

Båkktjittan:
Ja, lite som att länka till Antikrist i Pingstkyrkans forum...
Kommentera

mattias - 74: LITE provocerande å länka till charken här ??
Kommentera

mattias - 74:
"men många gånger blir han provocerad nåt det grövsta och nog har man rätt att försvara sig då eller hur".
Rättsväsendet tycker uppenbarligen inte det. Men Chark kanske står över lagen?
Kommentera

horcoff:

Det var inte jag som ville diskutera honom jag bara länkade till hans blogg och d´å tog det hus i helvete
Kommentera

Knogen:

INte alltid men många gånger blir han provocerad nåt det grövsta och nog har man rätt att försvara sig då eller hur ?
Kommentera

mattias - 74: Tack Mattias! för att du underhållit oss en hel Fredagskväll
;-)
Kommentera

mattias - 74:
Jag citerar mig själv från ett annat forum: vi moringar ska vara glada åt att Chark med jämna mellanrum (misshandel, krav på läggmatcher och nu senast gnäll om för få biljetter) gör sitt bästa för att sunka ner klubbens varumärke. Om det fanns fler som honom skulle Leksands klack ha sämre rykte än Firman Boys.
Kommentera

mattias - 74:
Nej, okej då, men du försvarar honom rätt redigt.
Kommentera

Knogen:
Liten på jorden,
men stor i orden , var det
Kommentera

Knogen:

Han är inte min IDol. Är du inte läskunnig ???
Kommentera

mattias - 74:
"Dock får han mycket oförtjänt då han många gånger försöker hålla sig från bråken."

Efter vad jag hört är det han själv som är upphov till många bråk. Han muckar rätt friskt när han får tillfälle. Trots att jag aldrig träffat, än mindre pratat med karln så gav han mig ett fett fuck-off när han och hans käcka anhang passerade min bil vid kajen i Mora inför en försäsongsmatch. När jag sedan ironiserade över det på MIK.se (och det faktum att vi förlorade) missförsod han mig helt, blev än mer aggressiv och fortsatte med sin stöddiga barnslighet på sin blogg.

Nej Mattias, du får nog omvärdera din lille idol. För liten är han, trots sin storlek.
Kommentera

65selander:
Den låten var ett tag sedan man hörde. Jättebra!
Kommentera

65selander:

Bra selander du sammanfattar det helt väl tycker jag
Kommentera

Dömd för misshandel, åtalad för ofredande samt nämnda misshandel i höstas. Fin förebild för alla yngre som ser upp till honom.
Kommentera

Bissett19: Jag känner Emil väl och måste säga att han är trevlig person men ändock så har han ett jävla humör som jag tror mig veta att han lär sig tygla mer och mera. Humöret kommer nog mycket på att han får uppstå mycket provokationer

Glömmer aldrig när Stars eller om det var Lifgardet som hade gjort klistermärken ang Sandlin att han var efterlyst för folkmord när han och laget ramlade ur ES. Då klistrades upp en del märken under Mästarcupen men när jag spelade bajsbögen Bergqvist då visade han inte upp sin timida sida.
Kommentera

mattias - 74:
Men håll gärna de länkarna härifrån tycker jag.
Kommentera

mattias - 74:
Om du bemödar dig att läsa vad Em*l skriver, så är det väl inte konstigt att vi tycker att han är en riktig liten gosegris.
Kommentera

mattias - 74:
30 år, och jag som trodde det dåliga omdömet kunde skyllas på bristande livserfarenhet.
Kommentera

Metal Guru:
Ingen Jag skulle rekomendera mina barn att se upp till iaf.
Kommentera

mattias - 74:
Just nu ser jag inte att han försöker hålla sig från några bråk. 'Uppviglare' är väl det närmaste ord jag kan hitta.

Sjusst avatar han har på Suppser-star-forumet.
Kommentera

Metal Guru:

Allvarligttalat så orkar jag inte diskutera Emil. Jag länkade till Hansblogg och vips så tog det hus i helvete och folk berättade vilken gris han är, Han måste ha gjort er väldigt illa.
Kommentera

Bissett19:

Absolut inte men han är ju snart 30 så jag skiter som sagt i vad han gör på sin fritid, Dock får han mycket oförtjänt då han många gånger försöker hålla sig från bråken.
Kommentera

mattias - 74:
Även vi?
Kommentera

SIVASN:

Nej absolut inte jag tar det som jag hör på allvar. Dock säger alla jag snackat med likadant
Kommentera

mattias - 74:
Ta reda på fakta inan du skriver nåt om saken.
Eller ter du Emils ord som fakta?
Kommentera

Bissett19:
Frågan är väl mer 'Är han en god förebild?' eller 'Är han en dålig förebild?'
Kommentera

mattias - 74:
"Jag som Leksing umgicks massa med honom tidigare på resor "

Så du var liksom Emils griseknoen då ;-)
Kommentera

mattias - 74:

Du som jobbar med ungdomar,är hans beteende ok?
Är han en förebild?
Kommentera

Bissett19:

Han är en förebild för många yngre som ser upp til honom. På slutet har tyvärr annat varit på tapeten. Emil är en oslipad diamant emallanåt men han är absolut ingen gangster. Som sagt så har folk en tendens att reta honom tills det brister. Senaste exemplet var mot Mora när Morafans var över på Leksands läktare trots att Emil vänligt och bestämt sagt åt denna 2 -3 gånger så började han veva mot Emil och emil försvarade sig ? Moringen anmälde honom för Misshandel och ingenting hände, I detta fallet var de tingenting annat än prvokation
Kommentera

mattias - 74:
"Emil är en förebild för många  yngre"

Är man en förebild om man misshandlar folk?
Jag visserligen aldrig bott i Leksand,men för mej låter det märkligt......
Kommentera

mattias - 74:
Jo då det vet man ju vilka förebilder ungdomar brukar ha. Hur många ungar är det inte som ser upp till diverse Gangsters.
Kommentera

Don_Tomaso: Just det ;-))
Kommentera

mattias - 74:
Em*l må vara en förebild för många yngre,
men Em*l är inte någon bra förebild för dessa yngre.
Kommentera

Bukefalos:

Men han e ju välkomen till Mora !
Kommentera

insu:

Självklart menade jag att folk är avundsjuka på hans sätt att sköta supporterklubben m.m.

Emil är en förebild för många yngre och han får sällan en lugn stund från folk som skall dryga sig och ställa massa frågor m.m
Kommentera

Båkktjittan: Haha, det förstås. Då allt vårt avskräde flyter nerströms är det lika bra att simma mot jungfrueligare trakter :)
Kommentera

Don_Tomaso:
Men Läskingar e så motvalls så de flyter uppströms...De vill upp häremot renare vatten.
Kommentera

« · 1007400 · »