Mora IK

45275 inlägg · 1668 ämnen

Pavel Brendl

« · 959123 Till forumet

Pavel Brendl
Nån Mora fans som vet hur många mål pavel Brendl gjorde ifjol vid denna tidpunkten. I Brynäs har han gjort 19 mål nu och 11 assist.
Kommentera

Sv: Pavel Brendl
BSKV_nu:
Enligt Falukuriren/Mora Tidning låg han på 23 mål vid jämförbar tidpunkt.
Kommentera

Då ska tydligen Kari Eloranta vara klar som ny tränare för MIK.Återstår att se om han kan få ordning på det för tillfället ängsliga laget.Bara att hoppas att inte Djoos känner sig sidsteppad av detta,utan att han uppträder prestigelöst mot den nya chefen.
Kommentera

Bukefalos: sidesteppa djoss hur jävla mtycket som helst ajg skiter i vilket vi kokmmer ändå spela i kavlserien...och det tragiska är att båfde mora och leksand kommer spela i allsvenskan nästa säsong,....................................
Kommentera

PappaKeno: Det är för tidigt att måla fan på väggen än trots allt. Trösten är väl att vi suttit i den här båten tidigare. Vad som ska kunna rädda oss vettefan. Ny tränare, ja kanske. Nya spelare, ja kanske. Viktigaste är i vilket fall som helst att de nuvarande spelarna åtminstone börja kämpa och visa vilja. Lika slött som det sett ut de senaste två matcherna håller givetvis inte.
Kommentera

henrikj: Frågan är om det varit slött, eller om det varit nerverna utanpå tröjan.
Kommentera

PappaKeno:
Tycker du det är tragiskt att Leksand spelar i allsvenskan nästa säsong?
Jag har alltid trott att de skulle lyckas klara kontraktet för en ny säsong i näst högsta serien.
Eller är det något annat du menar? :D
Kommentera

""Då ska tydligen Kari Eloranta vara klar som ny tränare för MIK""

Var kommer dessa uppgifter ifrån?????

Kom inte med svar som säkra källor utan kom med nåt konkret som ett namn.
Kommentera

sold:
Självklart röjer man inte sin källa i ett forum på internet!
Däremot har jag som besökare lärt mig med åren att vissa nick är trovärdiga när de hänvisar till "säker källa", medan andra lätt kan avfärdas.
Kommentera

insu: huvudsaken är att ni förstår vad jag menar så att det inte blir en massa skitsnack
Kommentera

Det var ett par inlägg sedan denna tråd handlade om Brendl.
Vill vi prata Kari E. finns det en annan, som fungerar bättre än den här.
Kommentera

Känns de här tankarna om Brendl igen?

Kommentera

« · 959123