jo1: Eftersom du ifrågasätter vårat val av vilka trådar som får ligga kvar och vilka som inte får det även här officiellt i GB´n så får jag väl svara dig här också.
Tråden om Randy ligger kvar därför att: -Randy är en fd MIK tränare. -Handlar om hans uppdrag inom hockeysverige.
Den andra tråden ligger inte kvar därför att: -Ämnet var av en sådan karrakrär att det skulle kunna tänka sig att MIK i förlängningen skulle kunna få problem om det fick ligga kvar här i MIK´s officiella GB. -Handlar om en viss persons privata problem utanför hockeyn.
Varför snackas det om Randy här? Är inte den här debatten tillför MIK?
"""Nutycker jag att ni båda är inne på ett ämne som absolut inte har med hockey eller Mora IK att göra. Så innan MIK får problem med att vi sprider liknande rykten här i den officiella gästboken så kommer jag att radera denna tråden."""
Trevllig julklapp! Daniel Westin 18 matcher 3 mål & 12 ass Eftersom Harald verkar vara drivande så måste ju grabbhalvan vara bra.. Rutinen lär väl sitta i ryggmärgen! Vad tror ni?=
Annars så kan man ju värva hem backgiganten Petter Nyhrén från BOIS... mäktat med 5 poäng under höstsäs.!
wallin: Förhoppningsvis så kommer vi inte att behöva spela "gryvel-hockey" (fantastiskt uttryck, var f*n fick du det ifrån?). Beror väl lite på hur man hänger med i serien, hamnar man i ett tidigt skede på övre halvan så spelar man ut och om man skulle hamna på undre halvan så blir man osäker och tar till tråk varianten. Så fungerar väl alla lag?
Om MIK kunde få loss pengarna från Djurgården, så borde vi väl ha råd att värva en spelare? Skäms du inte Marc!!!!! Som DIF:are kan du väl se till att tala förstånd med DIF-ledningen! :-)
Hur gick det med Vancouvertrasslet d.v.s Michael Hendrich, löst?
MrAce: Så funkar det inte MrAce. Man tar inte ut julklapparna i förväg och lovar att vara snäll nästa år. Dom julklapparna du får i år har du förhoppningsvis förtjänat genom att vara snäll under 2003. :-)
MrAce: Ja, jag bokade 8 biljetter när de släpptes i morse. Detta utan att veta intresset för matchen. Nu är det tre kvar (om inte Insu åker?). Vi har bokat sektion I(var), rad 10-12.
Är det fler som vill sitta så bör ni ringa och boka redan i dag för att få platser i närheten.
MrAce: Du önskade och fick ju avancemanget i julklapp. Spelarna får då bli en nyårspresent.
Förstod jag Harald rätt så stod en back högst på önskelistan, men Simons håller (som tur är) hårt i pengarna. Både en back och en forward stannar nog därför bara vid en önskedröm.
Tråden om Randy ligger kvar därför att:
-Randy är en fd MIK tränare.
-Handlar om hans uppdrag inom hockeysverige.
Den andra tråden ligger inte kvar därför att:
-Ämnet var av en sådan karrakrär att det skulle kunna tänka sig att MIK i förlängningen skulle kunna få problem om det fick ligga kvar här i MIK´s officiella GB.
-Handlar om en viss persons privata problem utanför hockeyn.
/Micke