Mora IK

45275 inlägg · 1668 ämnen

Publiken

« · 850138 Till forumet

Sv: Publiken
nyz: Ni har inte fastnat i dörrarna på pendeltåget...

ni stod kvar på plattformen när tåget gick..
Kommentera

nyz: Tänkte att svara dig här men Horcoff gjorde det lika bra!
Kommentera

horcoff: Allvarligt talat... Har man spelat 30 år i "träskserien" och änteligen får chansen att spela i den högsta och tar sig till slutspel för 2:a ggn, då borde väl intresset vara på topp, eller?

Nej, inte kommer Leksingar att gå över till att hålla på mora - aldrig! Däremot skulle man kunna förvänta sig lite mer av ortsbefolkningen som vidhåller sin kärlek till hembygden och laget...
Kommentera

nyz: Och beträffande dörrarna på pendeltåget så både tror och hoppas jag att de redan har stängts!:-)
Kommentera

Tången: "Och beträffande dörrarna på pendeltåget så både tror och hoppas jag att de redan har stängts!"

Haha... vi får väl se hur det artar sig med det! Förr eller senare stängs dörrarna, givetvis. Men min förhoppning är att Leksand står på rätt sida om dörrarna och då har klivit av pendeltåget för att gå vidare...
Kommentera

nyz: Ja ni är ju redan nu på rätt sida!:-D
Kommentera

Tången: Lustigkurre
Kommentera

Tången:

Båda lagen kommer vara på rätt sida fast i ert fall fel sida kommande säsong =)
Kommentera

mattias - 74: Ja det är kul och naturligtvis helt rätt att ni håller hoppet vid liv. Er tro på att ni är oövervinnerliga kommer att släckas bryskt i Skåne på fredag!:-D))
Kommentera

Kråkbergsanton

Tror du har lite fel i dragandet av din sydgräns för MIK support.
Det är en väldig trafik söderut efter matchena i Mora, mycket Rättvikare och även en del från Falun och Leksand.
Vet att MIK har mycke supporters ifrån Rättvik, precis som LIF har.
Det finns sen gammalt ett sk" krig" mellan R-vik och Leksand och jag vet dom som inte ens äter Leksandsbröd........så hårt inpräntat är det:-)

Många vill se ES hockey och då utan att hålla på ett speciellt lag och då går tåget just nu till Mora.
Kommentera

Kråkbergsanton: Jag tycker inte att det är ett dugg kul,
när folk sviker när de behövs som bäst.

Jag har redan skrivit att du är välkommen i FMMA varje match.
Om du lyckas hitta upp till Mora, på en lördagsmatch, är du hjärtligt välkommen.
Rulla ner och läs! Ska jag behöva upprepa mig?
Vad du gör med dina pengar det sk$ter jag i.
Kul att höra att jag har blivit klubbenstalesman, det skulle Simons veta.

"Om Mora levererar underhållning till norra Dalarnas glesbyggd som dessa människor är beredda att spendera tid för och betala för, då funkar det nog hyggligt."
Det uppenbara problemet är att denna frågeställning överhuvudtaget finns.
Tur att det finns 3000 pers som inte ställer sig den frågan innan de går till arenan. För dem är svaret självklart.

Glöm inte att det finns fler än du som är utomsocknes.
Kommentera

Undrar vad P Andersson vill säga Harri? Han lär väl ge honom en böteslapp för det han säger på presskonferansen.
Kommentera

« · 850138