Steff: Förresten, angående presskonferensen: Vet du vilket nummer han kommer att spela med? Jag har iofs ingen koll på vilket han hade i LHC heller, kanske är något som är ledigt.
Barbapappa: jo men det är tjänstefel att stänga dörren .... sen om det blir nån ny nu eller vid jul eller sista januari är väll en annan sak. ska nån tillkomma nu ska det väll vara nån som tillför spetskompetens
Steff: Tycker det jag med... Både Huml och Liket är ju kapabla att gräva fram puckar själva från sarghörnen, och båda är målskyttar och puckhållare med potential. Sen låter vi Boggen servera sina mackor. Kan bli trevligt. :)
Steff: Låter bra. Så länge han är sugen tror jag han kan lyckas bra. Som någon sa tidigare är det riktigt bra att spelare väljer Mora, detta kanske är början på en annan situation för laget i värvningscirkusen.
Vad tror ni om en kedja med Liket, Boggen och Huml kanske?
Mike Skinner: Han har skrivit ett 1-Års kontrakt,Han tyckte det skulle bli spännande att komma till Mora med ny huvudtränare.....Mora var ett hårt kämpande lag å på uppåtgående sa han,Han hade anbud från flera klubbar...mm mm
wille: Att knäcka nyckelben är väl ingen konst, iallafall inte om man sparkar folk i knävecken. :) Skämt åsido, denna debatt förs nog bäst med privatmess.
mattias - 74: Börjar inte det där bli lite gammalt? Moras 12 utlänningar mot Leksands 10... Jag vet inte. Ska man titta på de olika lagens placeringar osv kanske Leksand istället borde överväga att värva 2 till? Jag vet inte...
Hörde för övrigt att en sittplats i handsklagret under cupen i slutet av augusti skulle gå på 160 spänn. För en träningsmatch? Fast det är klart, det är ju bara att passa på att ta betalt när det faktiskt spelas elitseriehockey i byn. :)
Är väldigt nära nu.Johan Lindström lämnar Linköping för Mora.Både Jan simons och johan själv säger att de är väldigt nära en övergång. Uppger Aftonbladet.
skulle verkligen vara kul att få Lindström till Mora! en mycket intressant och duktig spelare! sen saknas det bara en right skjutande forward från andra sidan Atlanten sen är jag nöjd!