Det surras om marcel hossa inne på FF. vet dock inte om det är folk som driver eller om det kan vara så. han skall inte ha fått nåt nytt kontrakt i nhl iaf.
Barbapappa: jag hoppas på en spelare med bra teknik, karaktär och hjärta. Får komma var ifrån som helst, men laget får inte hamna i den stämmning som rådde när Marian Hossa var här då det fanns enormt med talang men där fetsande och Promiskuöst leverne blev viktigare en hur det gick för laget. ( gällde inte alls alla i laget, vissa slet enormt )
en spelare med bra teknik, karaktär och hjärta!!! Det låter ju som om du pratar om just herrarna Lindström, Tolsa. Bortsett från att du skrev en. Dom är två.
Barbapappa: Men tyvär inte så bra men det är väl som det brukar, vi får ta det som blir över, det räcker inte om man ska vara på den övre halvan det är bara så
Jag undrar en sak eftersom jag inte varit inne här på ganska länge.....Det står på hemsidan att Eric Johansson inte har något kontrakt.Och jag har hört att han har dragit till en annan klubb.Och ändå står han kvar men utan kontrakt.Min fråga:Är Eric Johansson kvar i truppen????
Eric är inte med i truppen (ännu). Simons pressar priset med agenterna för lill-Eric, Liket, Tolsa m.fl. Var säker på att Simons hittar den billigaste/bästa spelaren.
Glöm inte att mora fick behålla 85% av truppen från förra säsongen. Det är sådant som alltid gett motståndarna fördelar. Men inte i år. moraspelarna känner varandra väl, och det är en stor fördel mot tidigare.
Frölunda har Idag 13 forwards, och tre juniorer som alla tror att dom ska kunna få chansen i Elitserien under nästa säsong. Ändå jagar man aktivt Michael Holmqvist. Indirekt har man alltså 16 anfallare - och siktar in sig på ännu en.
Mora71: Jag tror ju knappast att Leffe kommer att placera 5-6 spelare i den s k boxen... Att Brynäs har så pass bred trupp har sina för och nackdelar, med tanke på skador är det en fördel. Nackdelen är ju att vissa spelare får mindre speltid. Vilka som får kliva åt sidan återstår att se, några spelare blir säkert utlånade till allsvenska klubbar. Lindbäck är ju redan klar för Almtuna för den delen.