Mora IK

45275 inlägg · 1668 ämnen

Slovakiske landslagsbacken Tomas Harant klar!

« · 891889 Till forumet

Sv: Slovakiske landslagsbacken Tomas Harant klar!
immelmann: Harant var ju saknad när han försvann till NHL och det är bra att han är tillbaka. Järventie och Harant fyller ledigt platserna efter Kultanen och Blatak. Nu är det 9 backar och vi får hoppas att Danielsson och Cedergren kommer att få speltid ändå.
Sen vore det det toppen med Lill-Eric om det rycktet stämmer för där finns det mera att ta ut efter en skadedrabbad säsong.
Kommentera

trevligt, tror harant kan bli minst lika bra som blatak. på det stora hela ser moras trupp starkare ut än ifjol, ändå marginella minuset är brendl, men som sagt. han var grymt överskattad och om vi får in en duktig forward tror jag vi kan vara starkare än ifjol även framåt.
Kommentera

Dino:
Jaså? Fan, det låter bra. Hur pass säker är den källan?
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Hörde att det förmodligen kommer att skrivas med lillerik... Men det kommer ändå fler forwards...
Kommentera

Db_04:
Nog borde det räcka med en spelare till. En klassforward och iallafall jag tror att vi kommer gå långt.
Kommentera

Stigsson: mmm då saknas bara en spelare ?
Kommentera

Stigsson: Vad tror ni om detta låter väldigt bra tycker jag.
JAg tror jag kan gratullera min mik bröder till en bra värvning!
Kommentera

Db_04: Äh, den masshysteri som råder här i nyhetstorkans tider har jag väldigt svårt att följa med i. De förväntningar som en del tror är korrekta efter att svältföda fans har trissat upp varandra under en månads tid är inget att bry sig i.
Detta är väl precis i den linje med vad i alla fall jag har väntat mig. Landslagsman och på gränsen till NHL och relativt okänd för de flesta det är helt i linje med Simons sätt att jobba.
Kommentera

Stigsson: klassback men inte den offensiva 30 p + back vissa här inne hade hoppats på
Kommentera

Dalmas1: En "jaha" värvning?

Detta är ju killen som vi egentligen ville ha förra säsongen men han stack till Devils och vi fick "nöja oss" med Blatak istället.
Kommentera

Slovakiske landslagsbacken Tomas Harant klar!
Bekräftas av morahockey.se

Sådär i +/- statistiken. Ingen poängspruta. En "jaha" värvning. Hade hoppas på någon med ett bättre "record" men men...
Kommentera

« · 891889