Mora IK

45275 inlägg · 1668 ämnen

Souvenirtips till Mora

« · 548965 Till forumet

Souvenirtips till Mora
I stället för att gnälla på souvenirsortimentet när säsongen kommer kunde vi fans ge Mora en fingervisning om vad som efterfrågas redan nu, i planeringsstadiet.

1. Jag skulle gärna se en replika av den vita matchtröjan till hösten.
2. Dessutom vore det inte fel med vita och gröna T-shirts, röda tröjor kan vara lite väl indiskreta ibland.
3. Borde man inte invertera färgerna i M-loggan vid tryck på röda tröjor? Skulle bli mycket snyggare med ett grönt M mot röd bakgrund.

Fler idéer?
Kommentera

Sv: Souvenirtips till Mora
peo m:

Borde ni inte satsa på ett eget öl märke?? kan ju vara bra när Leksand kommer på besök, moras egna Gravöl :P
Kommentera

mattias - 74:

Ingen dum idé du kom med Mattias. Dock ska det heta gravöl av en helt annan anledning än den du lägger fram. Platsen där vår kära arena ligger heter ju som bekant Smidjegrav :-)

PeO:

Det kanske inte kommer som nån chock direkt, men jag skulle bara vilja säga en liten mening vad gäller souvenirerna:

GE OSS KLUBBMÄRKET TILLBAKA!!
Kommentera

Knogen:

Ja men jag bara kom med ett förslag :P
Kommentera

mattias - 74: Kan vara bra att ha gravöl att servera till de bortasupporters som gjort sig besvär och komma hit för att se "de sina" få stryk..... Bra idé!!
Kommentera

Ni som har koll på hemmafronten: Har klubben annonserat om det lämpliga i att köpa souvenirer, presentkort, biljetter mm som julklappar? Julerbjudanden av typen mössa+halsduk till bra pris brukar väl funka eller?
Kommentera

« · 548965