Mora IK

45275 inlägg · 1668 ämnen

Testa juniorer i A-laget

« · 362432 Till forumet

Testa juniorer i A-laget
Är det inte dags att testa Robin G. i A-laget?

En underbar skridskoåkare och en utpräglad lagspelare som skapar ytor.

Underbar att se på isen, inget flängande farande som är vanligt hos juniorer.

Bara undrar om det är fler som lagt märke till honom?
Kommentera

Sv: Testa juniorer i A-laget
Ledaren: men kära du ... är du från arvika du också eller ... för att få spela i alaget så måste man prstera något i juniorlaget .... och det har han inte gjort i år ... det finns andra som varit mycket bättre än honom....
Kommentera

Ledaren:

Lagspelare som skapar ytor? Ja han verkar då inte mäkta med att vara någon poängmaskin !!! Föredrar istället att testa Jensa Jakobs mera!!!
Kommentera

kenty: Efter att ha medverkat framgångsrikt på ledarsidan under ett tjugotal år har jag lärt mig att det inte är så enkelt som att titta i poängligan för att hitta spelare till ett lag.

Vi är några på läktaren som har lagt märke till just de kvaliteter som nämns, detta föringar inta att det finns ett flertal andra duktiga spelare.
Kommentera

jo1:
Läste din presentation och inte för att jag vill vara så där jättepetig, men....VILKA FAN ÄR MORA HOCKEY ???
Kommentera

Knogen:

Tja... Det är ju lite olika benämningar men varför heter den officiella hemsidan "morahockey.se"? självklart kan jag väl ändra till Mora IK om du vill det... Självklart kommer det alltid att vara Mora IK!
Kommentera

Knogen:

Men herregud ! Ja har man inget vettigare för sig än att sitta och leta fel på olika användares presentationer så kan man ju börja undra !

Du hade väl kunnat maila den som du "stör" dig på istället för att dra upp det i gästboken ?
Kommentera

MrAce:
Du har så rätt. Ångrade ganska snart mitt lilla tilltag, och jag håller även med om att jag kanske borde mailat i så fall. Ska kanske tillägga att jag glömde smileyn på mitt inlägg. Det var allvarligt, men skämtsamt menat, även fast det kanske inte framgick att så var fallet ( vilket stör mig med så här i efterhand ). Hävdar ändå med en dåres envishet att laget vi håller på är Mora IK och inget annat, och jag hoppas innerligen att det så ska förbli.

Jag kan tyvärr inte lova att jag aldrig mer ska gnälla på språkliga brister och andra felaktigheter ( även fast jag själv kan snubbla emellanåt ) enär jag är en kverulant av guds nåde när det gäller just den biten. Däremot är jag också mer road av att diskutera det sportsliga. Jag har en hel del synpunkter där med nämligen :o)
Kommentera

jo1:
Laget har alltid hetat Mora IK. Varför den officiella hemsidan heter så vet jag inte. Du får ju naturligtvis skriva hur du vill, jag ville väl egentligen bara göra folk uppmärksamma på hur det verkligen ligger till, för jag tror inte du är ensam.

Får samtidigt be om ursäkt. Det var ju inte alls min mening att dela ut en karatespark så här strax innan trettondagsaftonen. Följ gärna länken och läs vidare, så kanske du förstår mig lite grann i alla fall....... :o)
Kommentera

Knogen:

Hemsidan heter "morahockey.se" pga när sidan registrerades så fick föreningar lov att ha med ett "w" i adressen. Tex "www.moraik.w.se". Därför så tog man istället AB namn dvs. Mora Hockey (AB). Det är orsaken till att websidan heter www.morahockey.se istället för www.moraik.se

fö. du är förlåten :)
Kommentera

MrAce:

Hmm nu verkar det automatiskt läggas till länkar i mina webadresser, vilket inte var meningen i mitt inlägg !
Kommentera

« · 362432