Mora IK

45275 inlägg · 1668 ämnen

Transatlantvärvningar

« · 208655 Till forumet

Transatlantvärvningar
Sweden Hockey Games är ju definitivt bara trams och varenda vettig själ borde låta bli att titta på evenemanget. Jag erkänner att jag tittade och enda skälet var att hitta någon bra Kanadick som MIK kunde värva. Under matchens gång satt jag hela tiden och tyckte att nummer 15 Mike Craig skulle vara en perfekt spelare för MIK. Så Kanadensisk han kan bli, slet något alldeles oerhört. Kul också att ens observationer stämde, eftersom han blev utsedd till bästa spelare i det Kanadensiska laget. Vad gör denne lirare till vardags, någon som har järnkoll på honom? Hur som helst är han definitivt värd att värva förutsatt att han inte är för dyr.
Kommentera

Sv: Transatlantvärvningar
Mora-Markus: Lite info om Mike Craig...om det nu är samma spelare men det bör det väl vara.....?

Följ länktips.
Kommentera

Mora-Markus:
Rätta mej om jag har fel men vart inte "Chuck Kobashew" matchens lirare för Kanada ?
Men Mike Craig verkar faktiskt vara en riktig krigare, skulle vart mycket nyttig i Mora IK..
Kommentera

MrAce82: Det kan mycket väl vara så att jag hade fel angående matchens lirare. Mike Craig har säkert ganska hög lön i Lugano, så det blir nog svårt att få honom till Mora. Tyckte ändå att det kryllade med högerfattade spelare i Kanada som borde kunna vara något för MIK. Michael Hendrich är visserligen högerfattad men jag tycker precis som experterna att han är mer europeisk i sin spelstil, och det var väl inte egentligen kriteriet för att ta hit en Kanadensare. Inget ont om Michael som verkar vara en bra kille.
Kommentera

Hur räknar man Norska spelare ? räknas dem som EU spelare eller som icke EU spelare ..
Kommentera

« · 208655