Strax start. Och Janne Blomqvist pratar redan forcerat på 4:an. Han e Kung, Janne. Jobbade tidigare i Radio Uppland. Redan då var han tokig i F1. Brukade spela motorvrål som pausmusik. När tanterna ringde in till radion o klagade sa han lakoniskt, vid ett tillfälle jag hörde på, att alla borde få lyssna V-åttornas vrål då o då för att, citat:"inte torka alldeles ihop och rosta", slut på citat.
Forza Kimi!
Jesper Jonsson: dessutom så vad vet vi om stallstrategin. Pedro körde med ett par liter o flög fram. Räikkönen med full tank. Och vaddå, ett enda varv. Skulle det vara nått att yvas om.
Nä, nu ska jag till köket och piska in min ilska i hollandersåsen. Laxen väntar i ugnen. Forza skalpotatis o citron!
Jesper Jonsson: ähh, är väl inget o dra växlar på. Han kommer igen.
*lyssnar på Rammstein o sippar Treo*
Frisco: Tjena friscon. Dax att spankulera...ähh, menar spekulera lite. Ska vi tippa startordningen, vem tar pole?
(läste att Kimi festat med Ilvesgänget. Gissar några skålar med den alltid så partyglada Hannes H)
Frisco: Ska bli intressant att se om det blir ännu en blågul viktoria denna F1-säsong, fast Trullis Toyota fortsätter att gå fint. Äh, fegspelar och sätter mina pengar på Alonso i morgondagens lopp.
54 grader varmt på asfalten idag där nere i Bahrain, snudd på bastubad att köra ett lopp, med andra ord
Och här var det fart o wrooom wrooom. Inte.
Jag tror inte att tåget här lämnat perrongen. Det har trots allt bara körts 3 av säsongens 19 lopp än så länge, så det finns många fler poäng att köra om. Dessutom tycker jag inte att Renault har varit så tillförlitliga hittills som man nog bör vara ifall man vill vinna VM, och man ska nog även ha i åtanke att Ferrari har möjlighet att förbättra och utveckla sin bil i större skala än t.ex. Renault med tanke på att det är ett riktigt nybygge. Det finns nog många hundradelar att kapa för dem än så länge. Man ska int sälje skinne förrän man ha skötte björn.