Karoliina: Luca di Montezemelo, smaka på det namnet. Hursom, di Montezemelo avvisar alla rykten om Räikkönen och Ferrari. Men jag är hundra på att skvallret talar sanning. Och att Kimi redan före Imola påskrivit för italienarna. Hundra alltså.
Kom ihåg var ni läste om det först. (har alltid åtrått skriva just den raden:-)
Frisco: visst OK. Men allt är mok's fel *pekar illvilligt med hela handen*
(jag tvärvägrar bruka min gamla mantra: mio culpa, mio maxima culpa)
Paddan:
En vinst, på Imola som anses nästan lika viktig som att vinna säsongen, och genast är Schumi världsfenomenaljättebäst igen. Detta trots att han är 15 poäng efter Alonso och att Alonso var enormt mycket snabbare sett över hela loppet på Imola.
De där Scumi-älskarna är lustiga.
Paddan: Sicken ball sida. Där kunde man döda alltför mycket tid tror jag.
Frisco: 1 Fotbollsplan, En plan med löparbana runt, tennisbanor 4 (ev5) grus- och 2 gräsplaner, en vingård(?) och en jävla massa hus enligt Google Earth.
Kunde man inte länka till en position i GE???
Frisco: Alonso laddade nog lite för mycket inför ett omkörningsförsök. Och tappade 2 sekunder på ett litet misstag.
Hade inte denna fight funnits så hade det varit ett otroligt tråkigt lopp. Kanske borde grannarna till Imola klaga lite mer och lyckas få bort detta lopp från F1-kalendern.
Frisco: Ja
Sedan kan man ju fundera hur många reklamavbrott TV3 hinner med innan loppet är slut. Jag gissar på två till...
Frisco: Elghen säger att MS inte kommer att låta "nån spansk spoling köra om inför de helröda läktarna".
Snabbenkät: med mindre än 12 varv kvar:
Klarar MS att hålla Alonso bakom sig?
Salle: NEJ!
Ide sätter in en "tackling" på Albers, träffar Albers högra bakdäck och skickar belgare på några volter ut i kattsanden. Dags att låta Ide gå i ide???
Frisco: Visst är det bättre än på TV4's tid men det var ju inte speciellt svårt. Men visst måste även en bakåtsträvare som du inse att det kan göras så j-a mycket bättre om bara intresset fanns.
Lets Race.